Sunday, April 28, 2024
9.3 C
Calgary

فرار از گرمای تابستان در پارک آبی Aqua Splash

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر از گرمای این روزها خسته شده‌ و بدنبال راهی برای خلاص شدن از آن می‌گردید رفتن به پارک آبی Sylvan Lake Aqua Splash را پیشنهاد می‌کنیم.

این پارک آبی شناور و شگفت‌انگیز درست بین کلگری و ادمونتون واقع شده است.

بدون شک شنا کردن و دراز کشیدن در سواحل شنی بسیار لذت‌بخش است، اما گاهی به تفریح و هیجان بیشتر نیاز خواهید داشت. Aqua Splash این نیاز شما را رفع می‌کند.

این پارک آبی شناور و بادی به یک برج 15 فوتی، دیواره سنگنوردی، ترامپولین بسیار بزرگ، کیسه پرش عظیم، تعداد زیادی سرسره، تاب و هر چیز دیگر که برای یک روز سرگرم‌کننده زیر نور خورشید نیاز دارید، مجهز است.

علاوه بر این مسئولان پارک آبی برای سال 2023 بخشی جدید و قطبی نیز به آن اضافه کرده‌اند تا جذابیت مجموعه از قبل هم بیشتر شود.

اگر نگران مسائل ایمنی هستید باید توجه داشت که پارک آبی نیروهای غیرق نجات بسیار حرفه‌ای داشته و تمام افراد باید جلیقه‌های نجات به تن داشته باشند.

این پارک آبی در دریاچه Sylvan، به فاصله 25 دقیقه رانندگی تا غرب شهر Red Deer واقع شده و دسترسی به آن بسیار آسان است. شهروندان ادمونتون می‌توانند خود را با یک ساعت و 45 دقیقه رانندگی به سمت جنوب به آن برسانند. شهروندان کلگری نیز باید یک ساعت و 35 دقیقه به سمت شمال رانندگی کنند تا به پارک آبی برسند.

این پارک آبی از تاریخ 1 جولای و با آغاز تابستان بطور رسمی بروی علاقه‌مندان بازگشایی می‌شود.

ساعات استاندارد فعالیت پارک از ساعت 11 صبح شروع شده و تا 8 شب ادامه دارد. البته این زمان به شرایط جوی بستگی دارد و در صورت کاهش دما یا دیگر تغییرات جوی ممکن است دستخوش تغییر شود. بنابراین بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان بهتر است پیش از حرکت به صفحه فیسبوک مجموعه مراجعه کرده یا با آن‌ها تماس بگیرند.

بلیت ورود به مجموعه برای تمام سنین 18 دلار قیمت دارد. شما می‌توانید با خرید بلیت نیمروزه (از ساعت 3 عصر تا 8 شب) به قیمت 29 دلار و یا بلیت یکروزه به قیمت 40 دلار در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و لحظات خوش بیشتری داشته باشید.

بازدیدکنندگان می‌توانند با خرید بلیت بصورت گروهی یا ورود در ساعات اولیه یا پایانی شب از تخفیف ویژه برخوردار شوند. با مراجعه به وبسایت مجموعه می‌توانید اطلاعات بیشتری در اینباره کسب کنید.

Sylvan Lake Aqua Splash

تاریخ: فصل تابستانی از 1 جولای 2023 شروع می‌شود

زمان: هر روز از ساعت 11 صبح تا 8 شب (اگر وضعیت جوی مناسب باشد)

آدرس: 5104 Lakeshore Drive, Sylvan Lake, Alberta

هزینه: 18 دلار برای هر ساعت، 29 دلار برای بلیت نیمروزه و 40 دلار برای یکروزه

منبع: Daily Hive