Friday, April 26, 2024
5.2 C
Calgary

فرصت استخدام و کار در تسلا را از دست ندهید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت تسلا که در زمینه تولید اتومبیل‌های الکتریکی فعالیت می‌کند قصد دارد نیروی کار فصلی برای رانندگی آزمایشی خودروهای خود در کانادا و طی فصل تابستان استخدام کند.

در حال حاضر امکان ثبت درخواست برای استخدام بعنوان اپراتور فصلی اتومبیل در آنتاریو و کبک وجود دارد.

براساس توضیحات شرکت شما در این شغل مسئول جمع‌آوری داده‌های باکیفیت هستید که برای بهبود عملکرد اتومبیل‌های تسلا استفاده می‌شوند.

این شغل موقت بوده و انتظار می‌رود تا سه ماه و در شیفت‌های روزانه و شبانه در دسترس باشد.

در ادامه اطلاعات بیشتری درباره این فرصت شغلی ارائه شده است.

وظیفه اپراتور اتومبیل تسلا چیست؟

شما در این شغل باید با خودروهای الکتریکی تسلا ناحیه‌ای تعیین شده و با هدف جمع‎آوری اطلاعات، رانندگی کنید. همچنین شما مسئول روشن و خاموش کردن ابزارهای ثبت اطلاعات و رفع اشکالات جزئی تجهیزات و نرم‌افزارها در صورت نیاز هستید.

علاوه بر این شما باید داده‌های جمع‎‌آوری شده در شیفت خود را آنالیز کرده و آن‌ها را گزارش دهید. این وظیفه شامل ارائه بازخورد و پیشنهاد برای بهبود عملکرد بوده که از طریق گزارش‌های رانندگی روزانه ارسال می‌شود.

برای شروع به کار بعنوان اپراتور اتومبیل باید چه شرایطی داشته باشید؟

برای اشتغال در این شغل به هیچ مدرکی نیاز ندارید، اما باید سوابق رانندگی شما بدون ایراد باشد.

توجه داشته باشید که شرکت تسلا بدنبال کسانی نیست که گواهینامه رانندگی خود را به تازگی دریافت کرده‌اند و باید حداقل چهار سال تجربه رانندگی داشته باشید.

علاوه بر داشتن مهارت رانندگی شما باید مهارت نوشتاری و گفتاری عالی به زبان انگلیسی و توانایی کار کردن با نرم‎‌افزارهای مایکروسافت آفیس (وورد، اوت‎لوک، اکسل) را نیز داشته باشید.

اگر پیش از این با سیستم‌های کمک رانندگی کار کرده باشید ‎ امتیاز بزرگی برایتان لحاظ می‌شود.

در آخر نیز باید برنامه روزانه شما آزاد باشد. شیفت‌های کاری ممکن است در روز یا شب باشند و باید گاهی نیز در رزوهای پایانی هفته رانندگی کنید. همچنین اضافه‌کاری نیز جزو برنامه‌های معمول چنین موقعیت شغلی است.

دستمزد این شغل چقدر است؟

هرچند اطلاعاتی دقیق درباره دستمزد پرداختی به کارکنان کانادایی ارائه نشده اما دستمزد این شغل در ایالات‌متحده بین 18 تا 48 دلار در ساعت، با احتساب مزایا، است.

شما می‌توانید با مراجعه به اینجا برای کار در این شغل درخواست دهید.

اگر این شغل مناسب شما نیست می‌توانید با مراجعه به اینجا لیست کامل مشاغل موجود تسلا را ببینید.

منبع: Daily Hive