Saturday, May 11, 2024
18.2 C
Calgary

انتخاب یکی از بهترین مسیرهای هایکینگ در کانادا توسط BBC

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسیر هایکینگی که از West Coast کانادا شروع می‌شود و تا مکزیک ادامه پیدا می‌کند توسط BBC بریتانیا به عنوان یکی از پنج مسیر برتر جهان برای هایکینگ انتخاب شد.

مسیر پاسیفیک کرست در رده‌بندی BBC Travel در پنج مسیر شگفت‌انگیز هایکینگ سراسر جهان قرار گرفته است.

به عقیده BBC این مسیر بسیار متنوع است؛ به طوری‌ که صحرا، کوه‌های پر از برف، صخره‌های ماسه‌ای، دریاچه‌های آبی رنگ عمیق، جنگل‌های کاج و آتشفشان در آن دیده می‌شود.

انتهای مسیر شمالی به پارک EC Manning شرق مترو ونکوور می‌رسد. این مسیر شگفت‌انگیز از ایالات متحده به پایین می‌رود و از میان آتشفشان‌ها، آبشارها، رشته کوه نوادا و پارک ملی یوسیمیتی می‌گذرد. این مسیر در مرز ایالات متحده و مکزیک در کامپو پایان می‌یابد.

طول این مسیر ۴۳۰۰ کیلومتر است و به طور میانگین پیاده‌روی کل مسیر پنج ماه زمان می‌برد. ورزشکاران حرفه‌ای می‌توانند این زمان را به دو ماه کاهش دهند. مسیر پاسیفیک کرست در فیلم Wild محصول ۲۰۱۴ و با هنرنمایی ریس ویترسپون به نمایش گذاشته شد. داستان این فیلم در مورد دختری است که پس از مرگ مادرش پیاده این مسیر را طی می‌کند.

بر اساس اطلاعات AllTrails، رفت و برگشت بخش پایانی مسیر شمالی از EC Manning‌ تا مرز ایالات متحده حدود ۱۰ ساعت زمان می‌برد.

البته خروج از پارک Manning می‌تواند کمی چالش‌برانگیز شود، زیرا مسیر ورودی به ایالات متحده غیرقانونی است و هایکرها باید مسیر خود را تغییر دهند.

به گفته انجمن Pacific Crest Trail هایکرهایی که به سمت مسیر شمالی می‌روند می‌توانند تا زمان دریافت مجوز ورود به خاک کانادا به سمت ایستگاه نهایی حرکت کنند.

اگر تصمیم دارید یک سفر ماجراجویانه هیجان‌انگیز در این مسیر داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از منابع کمک آموزشی انجمن استفاده کنید و در مورد مجوزهای رایگان اطلاعات کسب کنید.

 

 

منبع: Dailyhive