Sunday, April 28, 2024
9.3 C
Calgary

انتشار فهرست کالاهای توقیفی توسط آژانس خدمات مرزی کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به طور کلی، خدمات مرزی کانادا مسئول این است که از ورود چیزهای خنده‌دار به کشور جلوگیری کند.

آژانس خدمات مرزی کانادا هر سال خلاصه‌ای از چیزهایی که در مرز کانادا ضبط کرده است را به اشتراک می‌گذارد. با وجود محدودیت‌های سفر ناشی از کووید-۱۹ فهرست فهرست این لوازم در سال ۲۰۲۱ به طرز عجیبی طولانی است.

جان اسوفسکی، رئیس آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA)، طی یک بیانیه خبری گفت: «کارمندان CBSA در سال گذشته برای حفظ امنیت شهروندان کانادا و تسهیل روند ورود مسافران و کالاها دستاوردهای زیادی را کسب کرده‌اند. این افراد سخت‌کوش در ورود محموله‌های واکسن، بازگرداندن خانواده‌های جداشده و حمایت از مهاجران، نقش بسزایی ایفا می‌کنند.»

افسران خدمات مرزی کانادا برای جلوگیری از ورود سلاح گرم، مواد مخدر و سایر کالاهای غیرمجاز در مرز کانادا مشغول به کار هستند.

در این بیانیه آمده است: «تا ۳۱ اکتبر، افسران خدمات مرزی ۴۲۸۳۹ کالا توقیف کرده‌اند و مجموع کالاهای توقیفی به ۴۷۷۸۷ مورد رسیده است. در این کالاهای توقیف شده ۹۰۸ قبضه سلاح گرم نیز وجود دارد.»

کالاهای توقیفی شامل ۹۰۸ قبضه سلاح گرم، ۳۲۹۳۰ عدد اسلحه و ۴۰ مورد پورنوگرافی کودکان می‌شود.

همچنین ۶۳۰۸ محموله غیرقانونی مواد مخدر به ارزش ۳۵۷۸۰۳۱۵۱ دلار، بدون احتساب ماری‌جوآنا، کشف شده است. محموله‌های کشف شده مواد مخدر شامل ۱۰۰۲ کیلوگرم کوکائین، ۹۸ کیلوگرم هروئین، ۳ کیلوگرم فنتانیل و موارد دیگر می‌شود.

آژانس خدمات مرزی کانادا از ورود یک تن سلاح به این کشور جلوگیری کرده است. این سلاح‌ها شامل ۴۶۸۸ عدد پنجه بوکس، ۷ عدد تفنگ بادی، ۴۱ عدد تیرکمان، ۴۶ عدد گرز، ۱۴۸ عدد نانچیکو، ۱۳۵ عدد شوریکن، می‌شود.

اگر به هر دلیلی تصمیم گرفته‌اید شوریکن‌های ژاپنی یا گرزهای قرون وسطایی خود را وارد خاک کانادا بکنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم یک بار دیگر در مورد تصمیمتان فکر کنید.

 

 

منبع: Dailyhive