Sunday, April 28, 2024
12.9 C
Calgary

اخراج 6,000 کارمند Telus در سراسر دنیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت Telus از برنامه خود برای اخراج 6,000 نفر از کارمندانش در سراسر دنیا خبر داد.

این شرکت مخابراتی در دومین گزارش سه‌ماهه 2023 که صبح جمعه منتشر شد این برنامه تعدیل نیرو را تایید کرده است. مسئولان شرکت دلیل این اقدام را قوانین نظارتی، رقابتی و اقتصاد کلان فعلی عنوان کرده‌اند.

دارن انتویسل، رئیس و مدیرعامل Telus، در اینباره گفت: “لطفا این موضوع را درک کنید که این تصمیمات آسان نبوده است. اجرای این برنامه با توجه به تاثیری که بر کارمندان و همکاران ما می‌گذارد برای تیم ما و شخص بنده بسیار دشوار بود. ما هم‌اکنون مشغول همکاری نزدیک با اعضای تیم که تحت تاثیر این تغییرات قرار گرفته‌اند هستیم.”

براساس این گزارش برنامه تعدیل نیرو حدود 4,000 نفر از کارمندان Telus و 2,000 نفر از کارمندان Telus International را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این گروه از کارمندان گزینه بازنشستگی زودهنگام و بسته‌های استعفای داوطلبانه را دریافت می‌کنند.

تاکنون چندین کارمند کانادایی تحت تاثیر این برنامه کار خود را از دست داده‌اند. طی هفته اخیر برخی از این کارمندان که گاهی تا بیش از یک دهه سابقه داشتند، تجربه خود را در شبکه اجتماعی LinkedIn به اشتراک گذاشتند.

متیو پیسکو، کارمند اهل کلگری که بیش از 18 سال در Telus کار کرده، در اینباره گفت: “هرچند این تغییر غیرمنتظره بسیار پرچالش است اما باور دارم هر مانع فرصتی برای رشد و تحول محسوب می‌شود.”

این تصمیم دو ماه پس از آن گرفته شده که شرکت در ماه می تعدادی از نیروهای خود را از کار اخراج کرد.

منبع: Daily Hive