Sunday, April 28, 2024
15.2 C
Calgary

معرفی بهترین جاذبه‌های ارزان کلگری در ماه سپتامبر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

لزوما برای تجربه حس و حال پاییزی نیازی به بودجه‎ هنگفت ندارید و برنامه‌های رایگان بسیاری را می‌توان در جای جای کلگری پیدا کرد.

از رفتن به رویدادهای فرهنگی و هنری گرفته تا بازدید از نقاط مختلف و تجربه لحظات شیرین همراه با دوستان و نزدیکان ازجمله این موارد هستند.

در ادامه تعدادی از برنامه‌های سرگرم‌کننده با هزینه پایین در کلگری معرفی شده که می‌توانید طی ماه سپتامبر در آن‌ها شرکت کنید.

تماشای فیلم در فستیوال CIFF

فستیوال بین‌المللی فیلم کلگری ماه جاری بار دیگر با فیلم‌های گوناگون شروع به کار می‌کند. شما می‌توانید لیست کامل فیلم‌های امسال را در اینجا مشاهده کنید. شما می‌توانید بصورت گروهی و همراه با دوستان‌ و خانواده در سالن حاضر شده یا فیلم‌ها را بصورت استریم از منزل تماشا کنید. هزینه بلیت فستیوال 17 دلار است.

زمان: 21 سپتامبر تا 1 اکتبر

آدرس: برای تماشای فیلم‌های شرکت‌کننده در فستیوال CIFF باید به سالن‌هایی در آدرس‌های گوناگون بروید؛ در اینجا می‌توانید فیلم‌ها و برنامه‌های موردعلاقه خود را پیدا کنید.

هزینه: قیمت بلیت‌ها از 17 دلار شروع شده و می‌توانید آن‌ها را در اینجا بصورت گروهی خریداری کنید.

خوردن قهوه و لذت تماشای مناظر پاییزی

شهر کلگری پارک‌های بی‌نظیر بسیاری دارد که تماشای مناظر پاییزی و درختان رنگارنگ آن‌ها بسیار لذت‌بخش است. بدون شک این تجربه بدون نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای داغ تکمیل نمی‌شود. شما می‌توانید به Higher Ground در Kensington و Capitol Hill رفته یا قهوه خود را از Primary Colours Cafe در Brittania که تنها یک پیاده‌روی کوتاه با رودخانه Elbow فاصله دارد، سفارش دهید.

تهیه اسمورز کبابی در پارک

بدون شک هوای این روزها سردتر شده، اما هنوز هم می‌توان برای رفتن به پیک‌نیک برنامه‌ریزی کرد. کافیست دور یک آتش‌دان جمع شده و اسمورز خود را کباب کنید. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت AMA دستور تهیه یک اسمورز خوشمزه را مطالعه کرده و مواد اولیه موردنیاز خود را از mallow.ca خریداری کنید.

آدرس: شما می‌توانید به هرکدام از پارک‌های شهر که آتشدان دارند بروید، اما توصیه ما به شما Edworthy Park در 5050 Spruce Drive SW یا Fish Creek Park در جنوب شهر است.

ثبت تصاویر پاییزی با دوربین‌ یکبارمصرف

https://www.instagram.com/destryrose_imagery/?utm_source=ig_embed&ig_rid=4719718b-0140-4035-beeb-313e1dc24300

زیبایی مناظر این روزها فرصتی عالی برای عکاسی بوده تا تصاویر چشم‌انداز‌های رنگارنگ را به بهترین شکل ممکن ثبت کنید. شما می‌توانید با خرید دوربین یکبارمصرف با کمترین هزینه برای این منظور آماده شوید. برای عکاسی نیز می‌توان به پارک‌ها و نقاط مختلف شهر کلگری رفت.

هزینه: دوربین‌هابی یکبارمصرف به قیمت‌های گوناگون قابل خریداری هستند؛ از اینجا می‌توانید دو دوربین یکبارمصرف را با قیمت کمتر از 60 دلار از آمازون سفارش دهید.

شرکت در تور اشباح

خیلی از شهروندان با تاریخچه دلهره‌آور کلگری آشنایی ندارند، برای همین منظور تورهای اشباح در جای جای شهر وجود داشته تا اطلاعات لازم در اینباره را به شما ارائه دهند. هزینه این تورها چندان زیاد نیست و حتی می‌توانید بصورت رایگان در برخی از آن‌ها شرکت کنید! بنابراین پتوی خود را برداشته و همراه با شال و کلاه برای یک گردش خنک عصرگاهی در خیابان‌های ترسناک و تاریک شهر آماده شوید.

زمان: شما می‌توانید در زمان‌های مختلف در تورهای گوناگون شرکت کنید.

آدرس: به وبسایت Calgary Ghost Tours یا Walk the YYC مراجعه و تورهای رایگان روز شنبه آن را چک کنید.

هزینه: از رایگان تا 20 دلار

فستیوال Mid-Autumn

https://www.instagram.com/calgarychinese/?utm_source=ig_embed&ig_rid=d878735a-ddb3-4f2d-a78b-615d3c3ab45b

این فستیوال فرهنگی و جشن چینی بخشی از Alberta Culture Days بوده که در آن فصل پاییز گرامی داشته می‌شود. در این مراسم ورکشاپ‌هایی نیز با هدف آموزش ساخت فانوس و دریم‎‌کچر و تهیه مون‌کیک برگزار خواهند شد. این برنامه کاملا رایگان بوده، اما به دلیل محدودیت تعداد نفرات باید از پیش برای شرکت در آن ثبت‌نام کنید.

زمان: 10، 17 و 24 سپتامبر

آدرس: Calgary Chinese Cultural Centre – 197 1st Street SW

هزینه: ورود به آن رایگان بوده اما باید از پیش در اینجا ثبت‌نام کنید.

منبع: Daily Hive