Sunday, April 28, 2024
9.3 C
Calgary

معرفی بهترین توقفگاه‌ها در مسیر ونکوور به ویستلر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسیر ونکوور به ویستلر در طول بزرگراه Sea to Sky برخی از زیباترین چشم‌اندازها را در اطراف خود جای داده تا از نظر بسیاری یکی از زیباترین جاده‌های دنیا برای رانندگی باشد.

به همین دلیل نقاط مختلف آن برای لذت بردن از زیبایی‌ و مناظر حیرت‌انگیز تعیین شده که در آن‌ها می‌توان غرق چشم‌اندازها شد، اسنک خورد، به پیاده‌روی رفت یا تفریحات دیگر را امتحان کنید.

در ادامه برخی از بهترین توقفگاه‌های این جاده معرفی شده که طی سفر بعدی باید حتما در آن‌ها ترمز کنید.

چشم‌انداز Cypress Mountain

Tourists relaxing in the Cypress Mountain Vancouver Outlook. Vancouver city downtown and Harbour panorama view. Lions Gate Bridge, British Columbia, Canada.

این محل با چشم‌‌انداز بسیار زیبا در میانه راه واقع شده و برای رسیدن به آن باید به مجموعه Cypress Mountain Ski Resort بروید.

Porteau Cove

اسکله Porteau Cove در Howe Sound چشم‌اندازی تماشایی به کوهستان اطراف دارد. بعلاوه شما می‌توانید در آنجا برخی از زیباترین مناظر غروب خورشید را از ساحل تماشا کرده و هنگام شب نیز از ستارگان و رویدادهای نجومی لذت ببرید.

Shannon Falls

این آبشار تماشایی با یک پیاده‌روی کوتاه از پارکینگ قابل دسترس بوده و فاصله چندانی تا اسکوامیش ندارد.

خوردن انواع شیرینی و نان در اسکوامیش

به تازگی یکی از شعبه‌های Purebread در اسکوامیش افتتاح شده که رفتن به آن را شدیدا توصیه می‌کنیم. بعلاوه همیشه Fox and Oak Craft و دونات‌های لذیذ آن یک انتخاب دلرباست.

چشم‌انداز Tantalus

Afternoon sun with flare over Tantalus Mountain Range from Tantalus Lookout in British Columbia Canada

شما می‌توانید در این نقطه از بزرگراه خارج شده و برخی از زیباترین چشم‌اندازهای کوهستانی مسیر را تماشا کنید.

Brandywine Falls

این آبشار تنها چند دقیقه پیاده‌روی با بزرگراه فاصله دارد. ارتفاع و شکوه Brandywine در هر زمان از سال شما را میخکوب خواهد کرد.

منبع: Daily Hive