Saturday, April 27, 2024
6.6 C
Calgary

استخدام بیش از 6,000 کانادایی در آمازون پیش از تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو شرکت آمازون اعلام کرده که قصد دارد بیش از 6,000 کارمند کانادایی جدید را برای مشاغل تمام‌وقت، فصلی و پاره‌وقت و در پست‌های شغلی گوناگون، استخدام کند.

در اطلاعیه آمازون آمده که آن‌ها بدنبال نیروی جدید برای بخش انبار، انتقال مرسوله، بسته‌بندی، ارسال سفارشات به دست مشتریان و دیگر فرصت‌های شغلی هستند.

بگفته این شرکت آن‌ها بیش از 70 میلیون دلار برای تامین هزینه دستمزد کارکنان شاغل در زنجیره تامین مشتری و حمل‌ونقل اختصاص داده‌اند. به این ترتیب میانگین دستمزد این نیروهای هر ساعت 21 دلار خواهد بود.

همچنین بنابر اعلام آمازون کارمندان فصلی می‌توانند در ادامه بصورت بلندمدت و در پست‌های دیگر مشغول به کار شوند.

این شرکت اعلام کرده که آموزش مفاهیم ایمنی کار و تقویت پروتکل‌ها و برنامه‌های آموزشی خود را در دستور کار دارد.

در گذشته آمازون به دلیل پروتکل‌های ایمنی ضعیف و ناکافی مورد انتقادهای بسیار قرار گرفته است. در ماه ژانویه برخی از کارکنان کانادایی این شرکت مدعی شدند که این غول تکنولوژی قانون کار و قانون بهداشت و ایمنی شغلی را نقض کرده است.

همچنین خبر استخدام گسترده آمازون درحالی اعلام شده که اخیرا شاهد تعدیل نیروی شرکت به دلیل بی‌ثباتی اقتصادی بودیم.

اندی جسی، کارمند ارشد اجرایی آمازون، ماه مارچ در اینباره گفت: “این یک تصمیم سخت برای ما بود، اما باور داریم که بهترین گام برای آینده شرکت در بلندمدت است.”

براساس اعلام مدیرعامل آمازون بیشتر کارمندانی که طی این برنامه شغل خود را از دست دادند در بخش خدمات وب، راه‌حل‌های تجربه مشتری و تکنولوژی، تبلیغات و توییچ فعالیت داشتند.

در حال حاضر آمازون بیش از 60 سایت لجستیکی در سراسر کانادا داشته و قصد دارد طی ماه‌های باقی‌مانده سال دو مرکز جدید دیگر هم در کشور افتتاح کند.

شما می‌توانید با مراجعه به اینجا اطلاعات بیشتری درباره مشاغل جدید ارائه شده پیش از تعطیلات سال نو کسب کنید.

منبع: Daily Hive