Saturday, April 27, 2024
16.1 C
Calgary

دلیل قطع درختان میوه در شهر توریستی بنف

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شهرداری بنف به مردم هشدار می‌دهد برای محافظت از جمعیت خرس‌های محلی و جلوگیری از ورود این حیوانات به مناطق مسکونی، درختان میوه خود را قطع کنند.

این هشدار در حالی منتشر می‌شود که یک خرس گریزلی بالغ و بزرگ برای خوردن سیب وارد حیاط‌ یکی خانه‌های منطقه شده بود.

کارکنان سازمان پارک‌های کانادا پس از تلاش ناموفق برای بیهوش کردن این خرس در نهایت با اجازه صاحب ملک درخت سیب را قطع کردند.

خرس دیگری نیز در نزدیکی هتلی واقع در شمال شهر به دنبال خوردن توت وارد حریم مسکونی شده بود.

اتفاقات اخیر باعث تغییر در آیین‌نامه و قانون‌گذاری در خصوص قطع درختان میوه به منظور جلوگیری از ورود حیوانات وحشی به مناطق مسکونی شد.

ماه گذشته، در پی گردهمایی مالکین و کارکنان شهرداری و سازمان پارک‌های کانادا، پنج مالک با قطع درختان میوه ملک خود موافقت کردند.

مدیر محیط زیست شهر بنف، Michael Hay، در این باره گفت: «ما مالکین خانه‌های بنف را برای قطع درختان میوه تشویق می‌کنیم. با این کار علاوه بر محافظت از خرس‌های محلی از ورود این حیوانات خطرناک به مناطق مسکونی جلوگیری خواهد شد.»

به گفته این مقام مسئول یادآوری از دست دادن خرس‌ ۱۴۸ برای تمامی مردم ناراحت کننده است. اما می‌توانیم با فعالیت‌ها و برنامه‌ کم‌هزینه‌ای درختان میوه را از املاک خصوصی حذف کرده و درختان دیگری را جایگزین آنها کنیم.

اگر داستان این خرس را نمی‌دانید، خرس ۱۴۸ یک خرس گریزلی بود که اطراف بنف مشاهده و به مردم محلی نزدیک می‌شد. این خرس در سال ۲۰۱۷ به ۵۰۰ کیلومتری شمال بنف منتقل شد اما پس از مدتی کوتاه توسط یک شکارچی کشته شد.

به مالکین خانه‌های این شهر که به این برنامه رایگان علاقه دارند پیشنهاد می‌شود برای تیم محیط زیست شهر ایمیل ارسال کنند.

 

 

 

منبع: Dailyhive