Saturday, April 27, 2024
2.4 C
Calgary

فروش شمش طلا در Costco

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک بسته ۱۰ کیلویی کره بادام زمینی، یک جعبه کروسان یخزده و یک شمش طلای ۲۴ عیار! این‌ها چیزهایی هستند که می‌توانید امروز از Costco خریداری کنید.

هم‌اکنون فروشگاه زنجیره‌ای Costco به صورت آنلاین شمش‌ طلای یک اونسی می‌فروشد. این اقلام باید مانند بلیت کنسرت تیلور سویفت و Air Jordans با سرعت بالایی رزرو و خریداری شوند. به گفته مدیر مالی Costco، ریچارد گالانتی، هر بار جدید شمش طلا در عرض چند ساعت فروخته می‌شود.

شمش‌های ۲۴ عیار Lady Fortuna Versican توسط PAMP Suisse ساخته می‌شوند. هر کدام از این شمش‌ها ۲٬۶۷۹.۹۹ دلار در کانادا قیمت دارد و به دلیل تقاضای زیاد هر نفر دو شمش می‌تواند خریداری کند.

به گفته برخی از کاربران رسانه‌های اجتماعی ساکن آسیا این شمش‌های طلا حتی به صورت حضوری نیز قابل خریداری هستند.

با توجه به محدودیت تعداد شمش‌های Costco خرید این اقلام ارزشمند نقش مهمی در بازار طلا ایفا نمی‌کند. با این وجود تهیه شمش طلا می‌تواند سرمایه گذاری بی‌نظیری برای شما باشد.

به گفته یکی از مدیران Genesis Gold Group، اشتباهات مالی بانک‌ها، عدم دریافت وام‌های بانکی و موارد دیگر باعث بی‌ثبات شدن بازار شده است. در نتیجه مردم به دنبال سرمایه‌گذاری ایمن هستند.

علاوه بر این، Costco عرضه مواد غذایی خشک و کیت‌های اضطراری غذا را افزایش داده است.

قیمت طلا نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد و نسبت به پنج سال گذشته ۵۵ درصد افزایش یافته است. با توجه به تورم و هزینه بالای زندگی و همچنین عدم اطمینان به بانک مرکزی، خرید شمش‌ طلا می‌تواند استرس و فشار اقتصادی را کاهش دهد.

 

 

 

منبع: Dailyhive