Saturday, April 27, 2024
16.1 C
Calgary

معرفی سه سفر ریلی زیبا برای یک ماجراجویی پاییزی بیادماندنی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هر سال با شروع پاییز مناظر کانادا تغییر رنگ می‌دهد و ناگهان با یک دنیای نارنجی و طلایی‌رنگ روبرو می‌شویم. این زیبایی در نواحی آلپاین کانادا بهتر به چشم می‌آید. در این مناطق رنگ طلایی کاج‌های اروپایی، چشم‌انداز دریاچه‌ها و آبشارها را خارق‌العاده و سحرآمیز می‌کند. یکی از بهترین روش‌ها برای لذت بردن از این زیبایی‌ رفتن به سفر ریلی با قطار در دل طبیعت کانادا است.

شما می‌توانید با کمک مشاوران باتجربه Canadian Train Vacations بهترین تورهای قطار را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. در این بین گزینه‌های بسیار زیاد خواهید داشت که از تور سفر با قطار در دل کوهستان راکی تا یک سفر ترکیبی با قطار همراه با ماجراجویی در دل طبیعت را شامل می‌شود. در این مطلب با سه تور جذاب ریلی برای یک سفر پاییزی فراموش‌نشدنی آشنا می‌شویم.

سفر از ساحل غربی به ساحل شرقی کانادا با قطار

این سفر از ونکوور در ساحل غربی شروع می‌شود و یکی از طولانی‌ترین سفرهای ریلی برای تماشای زیبایی‌های فصل پاییز است. کل سفر 19 روز و 18 شب طول خواهد کشید و در این تور بیادماندنی با جاذبه‌های نواحی مختلف آشنا می‌شوید. طی این سفر از آبشار نیاگارا تا دشت‌های مرکزی در مانیتوبا و ساسکاچوان را از نزدیک تماشا خواهید کرد. هزینه بلیت این سفر برای هر نفر 9,980 دلار آمریکا است و در طول آن چهار شب خواب در قطار را تجربه خواهید کرد.

مسافت سفر با قطار: 5,214 کیلومتر

تعداد روزهای سفر با قطار: 5 روز

تعداد شب‌های سفر با قطار: 4 شب

سفر کلاسیک با قطار در شرق کانادا

این سفر هیجان‌انگیز 8 روز و 7 شب به طول می‌انجامد. هزینه بلیت این سفر برای هر نفر 3,080 دلار آمریکا است. شما در طول این سفر به تورهای همراه با راهنما در شهرهای مونتریال و کبک نیز خواهید رفت. همچنین در ساحل نوااسکوشا توقف می‌کنید و زیبایی طبیعت کبک را در کمال آرامش و از پنجره کابین قطار نظاره‌گر هستید. علاوه بر این بازدید از فانوس دریایی ساحل پگی یکی از بخش‌های جذاب تور است. این دهکده عجیب و تماشایی در ساحل اقیانوس اطلس قرار دارد و بازدید از آن تجربه‌ای بی‌نظیر خواهد بود.

مسافت سفر با قطار: 1,345 کیلومتر

تعداد روزهای سفر با قطار: 2 روز

تعداد شب‌های سفر با قطار: 1 شب

سفر با قطار به تاریخ و فرهنگ کانادا

اگر به تاریخ و فرهنگ علاقه دارید باید به این تور بروید. در این سفر که 10 روز و 9 شب به طول خواهد انجامید از برخی جاذبه‌های تاریخی آنتاریو و کبک بازدید می‌کنید. قیمت بلیت این تور برای هر نفر 3,980 دلار آمریکا است و شامل توقف در مونتریال، اتاوا، تورنتو و ناحیه نیاگارا می‌شود. در طول این سفر تورهای جذاب با تعداد نفرات کم نیز برگزار می‌شود. همچنین برخی برنامه‌ها برای علاقه‌مندان به غذا و امتحان غذاهای خوشمزه نیز برنامه‌ریزی شده است.

مسافت سفر با قطار: 748 کیلومتر

تعداد روزهای سفر با قطار: 3 روز

تعداد شب‌های سفر با قطار: 0

منبع: Canadian Train Vacations