Saturday, April 27, 2024
2.9 C
Calgary

فرصت‌های شغلی با دستمزد ساعتی ۳۱ دلار در Surrey

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با وجود فرصت‌های شغلی فراوان در Surrey، حال پیدا کردن شغل جدید در مترو ونکوور ساده‌تر شده است.

کارفرمایان Surrey به پیروی از قوانین جدید شغلی بریتیش کلمبیا که درآمد را نیز در بر می‌گیرد، دستمزدها را افزایش داد‌ه‌اند. پس اگر به دنبال یک شغل خوب با دستمزد ایده‌آل می‌گردید این مطلب را تا پایان بخوانید. در این ادامه با جدیدترین فرصت‌های شغلی ماه نوامبر Surrey با دستمزد خوب آشنا می‌شویم.

مدرس باغبانی

دستمزد: ۲۰.۵۰ دلار در ساعت

واجدین شرایط: اگر به باغبانی و کشت محصولات روزانه علاقه دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم به عنوان مدرس باغبانی در Surrey کار خود را آغاز کنید. این فرصت شغلی برای علاقه‌مندان به آموزش طبیعت‌محور طراحی شده است. اگر خودتان را یک باغبان خلاق و در عین حال متعهد می‌دانید همین حالا برای تدریس در کلاس‌های باغبانی در فضای باز اقدام کنید.

نظافتچی ساختمان

دستمزد: ۲۶.۸۱ دلار در ساعت

واجدین شرایط: این شغل برای کسانی مناسب است که عاشق تمیز کردن هستند و پاکیزگی شهرهای پرجمعیت مانند مترو ونکوور دغدغه‌ آنها است. این موقعیت شغلی نیازمند شرایط ویژه‌ نیست، اما باید بتوانید در ساعت‌های کاری مختلف کار کنید.

عضویت در تیم پشتیبانی برگزارکننده رویدادها

دستمزد: ۲۸.۴۰ تا ۳۰.۶۱ دلار در ساعت

واجدین شرایط: این شغل برای افراد پرانرژی و باانگیزه بسیار مناسب است. شما در این موقعیت شغلی عضو تیم پشتیبانی برگزارکننده رویدادها و جشنواره‌ها هستید. کار شما هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی‌ برای برگزاری رویداد است. در این شغل هر شش ماه افزایش درآمد خواهید داشت. اگر توانایی برنامه‌ریزی برای سفرهای گروهی را دارید در این شغل هم موفق خواهید بود.

کارشناس پشتیبانی

دستمزد: ۲۹.۱۴ تا ۳۱.۵۹ دلار در ساعت

واجدین شرایط: آیا در زمینه تکنولوژی تخصص دارید؟ آیا همیشه برای رفع مشکلات به دوستان و آشنایان خود کمک می‌کنید؟ اگر پاسخ شما بله است این باید در این شغل مشغول به کار شوید. شهر Surrey به دنبال استخدام فردی باسابقه در زمینه میز خدمت IT و عیب‌یابی حضوری و ایمیلی است. دستمزد این شغل پس از دو سال و نیم افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر می‌خواهید درباره دیگر موقعیت‌های شغلی اطلاعات کسب کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم با مرورگری غیر از مرورگر کروم وارد این سایت شوید.

منبع: Dailyhive