Sunday, April 28, 2024
7.2 C
Calgary

زمستان سرد و پر از برف در راه کانادا است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پیشبینی‌های بلندمدت هواشناسی نشان می‌دهند که زمستان امسال در سرتاسر کشور سخت و بسیار سرد خواهد بود. براساس پیشبینی‌های Farmers’ Almanac بیشتر نقاط کانادا درگیر بارش سنگین برف می‌شوند و شرایط برای انجام ورزش‌های زمستانی کاملا ایده‌آل خواهد بود. البته پارو کردن پیاده‌راه بخش اعصاب خوردکن آن است که به امری روزمره تبدیل می‌شود.

در این گزارش آمده: “طی زمستان امسال از ساحل آتلانتیک تا سرزمین‌های شمالی و ساحل اقیانوس آرام، به عبارتی تقریبا تمام بخش‌های کشور، انتظار بارش قابل توجه برف را داریم. همزمان دماهای بسیار پایین و کمتر از نرمال را نیز تجربه خواهیم کرد.”

اگر ساکن آلبرتا، ساسکاچوان، مانیتوبا، یوکان، نونوو، آنتاریو و نورث‌ایست تریتوریز هستید باید منتظر سرمای کشنده و هوای برفی باشید.

در بخش‌های جنوبی بریتیش‌کلمبیا نیز سرمای استخوان‌سوز حاکم خواهد شد و باید پوشاک گرم را از همین حالا آماده کنید. به گفته Farmers’ Almanac شهروندان این نواحی باید ساعت‌ها در کنار شومینه بنشینند و شکلات داغ بنوشند. بارش برف و باران در جنوب بریتیش‌کلمبیا در حد نرمال یا بیشتر از نرمال خواهد بود.

زمستان در کبک، نوا اسکوشا، نیو برانزویک و پرنس ادوارد آیلند در مقایسه با دیگر نقاط کشور ملایم‌تر است، اما همچنان بارش برف در این مناطق خواهیم داشت.

در لابرادور و نواحی شرقی نیوفاندلند اما شرایط برای پشت سر گذاشتن یک زمستان آرام کاملا مساعد خواهد بود. بنابر اعلام Farmers’ Almanac این نواحی از زمستان سخت کانادا در امان هستند و دماهای نرمال تا بالاتر از نرمال را تجربه می‌کنند. همچنین بارش برف در این مناطق کمتر از میانگین خواهد بود. البته Almanac به شهروندان این مناطق توصیه کرده از همین حالا به جای پارو چتر در دست بگیرند. براساس پیشبینی‌ها بارش باران در این نواحی بسیار بالا خواهد بود و ساکنین باید انتظار برف و باران فراوان را داشته باشند.

در ماه آگست پیشبینی‌های هواشناسی اعلام کردند اگرچه زمستان به طور رسمی از تاریخ 21 دسامبر آغاز می‌شود، اما کانادایی‌ها باید امسال انتظار شروع سرما از اول دسامبر را داشته باشند. پس تا جای ممکن از روزهای نچندان گرم ماه نوامبر لذت ببرید.

منبع: Daily Hive