Monday, April 29, 2024
9.7 C
Calgary

سفر به آبشار تماشایی Lundbreck Falls

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر عاشق طبیعت هستید و به دنبال آبشارهای باشکوه می‌گردید نیازی به انتاریو و آبشار نیاگارا سفر کنید. در این بین Lundbreck Falls بهترین گزینه برای شهروندان ساکن آلبرتا است که در این مطلب با آن آشنا می‌شویم.

Lundbreck Falls کجاست؟

این آبشار باشکوه در جنوب‌غربی آلبرتا و جنوب بزرگراه شماره 3، در 25 کیلومتری شمال‌غربی Pincher Creek، واقع شده است.

چطور خود را به این آبشار دیدنی برسانیم؟

شهروندان کلگری برای دسترسی به Lundbreck Falls اباید حدود دو ساعت رانندگی کنند. (در صورت وجود ترافیک این زمان بیشتر خواهد شد).

ابتدا در Deerfoot Trail به سمت جنوب بروید و از AB-2 S به AB-540 W بروید. در ادامه پس از 40 دقیقه رانندگی وارد AB-540 W خواهید شد. سپس با پیمودن AB-22 باید به بزرگراه 3A وارد و آن را تا رسیدن به Range Road 24B ادامه دهید.

اگر از ادمونتون حرکت می‌کنید باید سه ساعت به سمت جنوب و کلگری رانندگی کرده و سپس مسیر بالا را بپیمایید.

جاذبه‌های Lundbreck Falls

در این منطقه علاوه بر مناظر تماشایی می‌توان در آب‌های آرام رودخانه پایین آبشار شنا کرد. در کنار این‌ها محل‌های ویژه برای کمپینگ و ماهیگیری نیز پیشبینی شده است.

علاوه بر این‌ها می‌توان در نقاط گوناگون استراحت کرد و از یک پیکنیک عالی لذت برد. راستی دوربین عکاسی را فراموش نکنید تا سوژ‌ه‌های تماشایی را از دست ندهید.

همیشه پیش از هر ماجراجویی خود را کاملا برای آن آماده کنید. شما می‌توانید اطلاعات موردنیاز را با مراجعه به Albertaparks.ca و AdventureSmart کسب کرده و دستورالعمل Parks Canada را در اینجا بخوانید.

هیچگاه اثری از خود در طبیعت باقی نگذارید، از مسیرهای مشخص خارج نشوید و به حیوانات وحشی غذا ندهید. به هیچ عنوان در نقاط خطرناک مانند پرتگاه و اطراف آبشار عکس سلفی نگیرید و جان خود را به خطر نیاندازید.

منبع: Daily Hive