Saturday, April 27, 2024
1.8 C
Calgary

راه‌های صرفه‌جویی در هزینه‌ها در سال ۲۰۲۴

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سال 2023 برای بسیاری از نظر مالی بسیار دشوار بود. افزایش قیمت مواد غذایی، نوسان قیمت بنزین و هزینه مسکن برخی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر بحران گرانی بودند.

متاسفانه به نظر می‌رسد این وضعیت در سال ۲۰۲۴ چندان تغییر نخواهد کرد.

یک گزارش جدید که به تازگی در مورد قیمت مسکن منتشر شده نشان می‌دهد که نرخ مسکن در سال آینده به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. در نتیجه کانادایی‌ها باید برای پس‌انداز و اصلاح سبک زندگی خود در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

در این مطلب با روش‌های کاربردی برای پس‌انداز در سال ۲۰۲۴ آشنا خواهیم شد.

پس‌انداز برای بنزین

قیمت بنزین در سال 2023 نوسان بسیار زیادی را تجربه کرد. کریس رینولدز، کارشناس حوزه انرژی و سخنگوی Canada Drives،  تعمیر و نگهداری از خودرو و تعیین برنامه زمانی برای پر کردن باک سوخت را بسیار مهم می‌داند. برای مشاهده لیست توصیه‌های کاربردی رینولدز به این لینک مراجعه کنید.

کاستن از هزینه مواد غذایی

اخیرا یکی از کاربران Reddit با طرح پرسش گوناگون راهکارهایی را برای کاهش هزینه‌ مواد غذایی به اشتراک گذاشته است. در این مطلب به استفاده از کدهای تخفیف و کالابرگ، مقایسه قیمت محصول در فروشگاه‌های مختلف و موارد دیگر اشاره شده است. برای مشاهده این روش‌های مفید به اینجا مراجعه کنید.

کاهش هزینه‌های پوشاک

در حالی که دنبال کردن دنیای مد می‌تواند هزینه‌های شما را افزایش دهد، یکی از کاربران کانادایی تیک‌تاک قصد دارد به شهروندان درباره فروشگاه‌های گران‌قیمت و مشکلات آن‌ها اطلاع‌رسانی کند.

بررسی محصولات پیش از خرید و سرمایه‌گذاری بر روی کیفیت به جای کمیت تنها بخشی از روش‌هایی هستند که می‌توانند موجب صرفه‌جویی در هزینه لباس شوند. در این لینک می‌توانید با دیگر روش‌ها آشنا شوید.

کاهش هزینه‌های تحصیل

بازگشایی دانشگاه‌ها تاثیر مستقیم بر رشد هزینه‌ها می‌گذارد. این در حالی است که دانشجویان می‌توانند با استفاده از تخفیف‌های ویژه و خرید عمده لوازم مورد نیاز در هزینه‌های شروع سال تحصیلی صرفه‌جویی کنند. در این لینک می‌توانید اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

استفاده از مزایای دولتی و اعتبارات مالی

دولت فدرال و دولت‌های استانی اعتبارات مالی و برنامه‌های کمک هزینه فراوان را برای خانواده‌ها و افراد کم‌درآمد طراحی کرده‌اند. شما می‌توانید با کمی جستجو به برنامه‌هایی که واجد شرایط آن‌ها هستید دسترسی پیدا کنید.

در این لینک می‌توانید با تمام برنامه‌های مالی دولت در سال ۲۰۲۴ آشنا شوید.

منبع: dailyhive