Saturday, April 27, 2024
2.4 C
Calgary

فرصت‌های شغلی شهرداری کلگری در ماه فوریه

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به دنبال تغییر شغل می‌گردید فرصت‌های عالی با دستمزد بالا در شهرداری کلگری انتظار شما را می‌کشند.

این مشاغل شامل کارهای تمام وقت، پاره وقت و قراردادی می‌شود مزایای بسیار ویژه نیز دارند.

از تحلیل مسائل اقتصادی و امنیتی گرفته تا باغبان فصلی پارک‌ها، برخی از فرصت‌های شغلی موجود هستند. در ادامه با این کارها آشنا می‌شویم.

Senior Administrative Assistant

دستمزد: ۶۸٬۶۴۰ دلار تا ۸۴٬۶۵۶ دلار

واجدین شرایط و مسئولیت‌ها: افرادی که حداقل پنج سال سابقه مدیریت دارند می‌توانند برای این شغل درخواست دهند. مدیریت کسب و کار نیازمند توجه زیاد به جزئیات است.

Community Development Specialist

دستمزد: ۸۰٬۸۰۸ دلار تا ۱۰۷٬۷۴۴ دلار

واجدین شرایط و مسئولیت‌ها: اگر به خدمت‌رسانی به نیازمندان علاقه دارید این شغل برای شما ساخته شده است. متخصص توسعه اجتماعی برای پیشگیری و کاهش انزوای اجتماعی و فقر در کلگری از رویکردهای تخصصی توسعه اجتماعی استفاده می‌کند. این موقعیت شغلی توسط Calgary Housing Company ارائه شده و شما به صورت مستقیم با این شرکت در ارتباط خواهید بود.

Real Estate Lawyer

دستمزد: سالانه بین ۱۰۰٬۲۴۲ دلار و ۱۸۰٬۴۷۰ دلار

واجدین شرایط و مسئولیت‌ها: وکلایی که در زمینه املاک و مستغلات تجربه دارند برای این شغل مناسب هستند. همکاری با شهرداری کلگری در راستای اهداف این سازمان که شامل تعهد به خدمات عمومی می‌شود، همکاری با واحدهای تجاری در زمینه نوآوری‌های استراتژیک و پروژه‌های املاک و مستغلات از وظایف شما به شمار می‌روند.

Rock Climbing Instructor

دستمزد: ۳۲٬۷۰۸ دلار تا ۴۶٬۱۷۶ دلار

واجدین شرایط و مسئولیت‌ها: افراد علاقمند به صخره‌نوردی که دارای دانش کافی هستند و یا مدرک این رشته تخصصی را دارند برای این شغل مناسب هستند. شما در این شغل به آموزش تکنیک‌های صخره‌نوردی و ایمنی، طراحی و توسعه و ارائه برنامه و منابع برای برنامه‌ها کمک کنید.

Traffic Engineer

دستمزد: ۸۸٬۷۰۶ دلار تا ۱۱۳٬۹۳۷ دلار

واجدین شرایط و مسئولیت‌ها: مهندسین حرفه‌ای و مجاز با حداقل سه سال سابقه کار حرفه‌ای در زمینه عملیات ترافیک یا مهندسی حمل و نقل واجد شرایط این شغل پردرآمد هستند. وظایف شما در این سمت شامل مدیریت پروژه و بازدید و بررسی موقعیت‌ می‌شود.

منبع: Dailyhive