Sunday, April 28, 2024
9.3 C
Calgary

تاریخ پرداخت Canada Child Benefit ماه فوریه به والدین

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

والدین کانادایی کمک‌هزینه Canada Child Benefit (CCB) را طی روزهای آینده دریافت خواهند کرد.

انتظار می‌رود این مبلغ پس از آخرهفته Family Day و در روز سه‌شنبه 29 فوریه به حساب‌ها واریز شود. هم‌اکنون سقف سالانه کمک‌هزینه CCB برای هر کودک کمتر از شش سال، 7,437 دلار است. این مبلغ برای کودکان شش تا 17 سال به 6,275 دلار در سال می‌رسد. باید توجه داشت که هنوز وارد سال سوددهی جدید نشدیم و همچنان مبلغی مشابه با نیمه‌ دوم 2023 پرداخت خواهد شد.

میزان مبلغ کمک‌هزینه‌های کانادا هر سال در تاریخ 1 جولای بروزرسانی می‌شوند. در این تاریخ سقف پرداخت از طریق فرایندی تحت عنوان نمایه‌سازی تعیین و طی دوازده ماه بعدی طبق آن‌ پرداخت‌ها انجام خواهد شد.

از سال 2018 به اینسو دولت کانادا کمک‌هزینه CCB را، با هدف کمک به والدین برای تامین هزینه‌های زندگی، معرفی کرده است.

فرایند نمایه‌سازی بیشترین مزایای پرداختی و سقف درآمدی را تعیین می‌کند. این سقف هر سال با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی یکسان‌سازی می‌شود، در نتیجه شاهد افزایش آن هستیم. انجام این فرایند موجب حمایت بیشتر از خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها می‌شود.

هر سال سقف پرداختی کمک‌هزینه و آستانه‌های درآمد برای دریافت آن، بر اساس شاخص Consumer Price Index (CPI)، تعیین می‌شوند. به این ترتیب باید در تابستان پیش رو انتظار افزایش کمک‌هزینه‌ها را داشته باشیم.

طبق بررسی‌های دپارتمان ESDC خانواده‌های کانادایی می‌توانند انتظار افزایش 4.7 درصدی این کمک‌هزینه در سال سوددهی آتی را داشته باشند. به این ترتیب سقف مبلغ پرداختی برای هر کودک کمتر از شش سال با افزایش 350 دلاری به 7,787 دلار خواهد رسید. به عبارت دیگر هر ماه 650 دلار کمک‌هزینه برای هر کودک کمتر از شش سال پرداخت می‌شود.

این مبالغ پرداختی معاف از مالیات هستند.

منبع: Daily Hive