Saturday, April 27, 2024
5.2 C
Calgary

بازگشایی تنها پیست رولر اسکیت کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سرانجام هیجان رولر اسکیت دوباره به شهر کلگری بازگشت. بنابر اعلام House of Skate درهای پیست رولر اسکیت جدید از تاریخ 23 فوریه بر روی علاقه‌مندان باز می‌شود.

این تاریخ مصادف با سومین سالگرد تعطیلی پیست مشهور و خاطره‌انگیز Lloyd خواهد بود. متاسفانه در سال 2017 این پیست پس از دهه‌ها فعالیت برای همیشه بسته شد.

مراسم بازگشایی پیست جدید با برنامه‌های جذاب همراه است. در روز نخست کلاس‌های آموزش رولر اسکیت برای بزرگسالان، تایم‌های اسکیت ویژه اعضا، موسیقی زنده همراه با DJ و … را خواهیم داشت. علاوه بر این دو شب اول فعالیت پیست همراه با نورپردازی ویژه و یک شب با میکس تیپ (پخش آهنگ‌های کلاسیک) برگزار می‌شود.

این پروژه توسط سازمان Calgary Roller Skate راه‌اندازی شده است؛ آن‌ها تلاش داشتند تا پس از تعطیلی پیست Lloyd، روح رولر اسکیت را در شهر حفظ کنند. در این پیست رویدادهای هیجان‌انگیز، کلاس‌های آموزشی و فستیوال‌های شاد رولر اسکیت برگزار خواهند شد.

این سازمان خبر بازگشایی پیست را از سال گذشته اعلام کرد و در طول این مدت مراحل ساخت و پیشرفت پروژه را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذاشت.

اگر به دنبال یک شغل عالی و پر از هیجان می‌گردید می‌توانید فرصت‌های کاری مجموعه را در اینجا بررسی کنید.

پیست رولر اسکیت کلگری

زمان بازگشایی: 23 تا 24 فوریه

آدرس: 42 Highfield, 1100 42nd Avenue SE

هزینه بلیت: 45 دلار برای بزرگسالان و 35 دلار برای کودکان کمتر از 12 سال؛ شما می‌توانید بلیت را به صورت آنلاین در اینجا خریداری کنید

منبع: Daily Hive