Monday, April 29, 2024
8.2 C
Calgary

فرصت‌های شغلی شهرداری ادمونتون با دستمزد بالا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به دنبال شغل با درآمد بالا می‌گردید شهرداری ادمونتون برخی از بهترین فرصت‌های شغلی با دستمزد بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ دلار را ارائه می‌دهد.

این مشاغل تمام وقت، پاره وقت و قراردادی هستند و مزایای ویژه نیز به همراه دارند. در این مطلب با برخی از بهترین آن‌ها آشنا خواهیم شد.

مهندس تاسیسات

شما در سمت مهندس تاسیسات مسئول پشتیبانی از برنامه‌های جدید شهرداری ادمونتون خواهید بود. این برنامه‌ها با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و اجرای پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر دنبال می‌شوند. برای ارسال رزومه به این لینک مراجعه کنید.

دستمزد: سالانه ۷۵٬۹۶۶ تا ۱۰۸٫۵۲۲ دلار

دستیار برنامه‌ریزی رویداد سرگرمی (گلف)

اگر به دنبال کار در فضای باز هستید و با قوانین گلف آشنایی دارید، این کار مناسب شما است. به این ترتیب در Victoria Golf Course مشغول به کار خواهید شد. در صورت علاقه به این لینک وارد شوید.

دستمزد: ساعتی ۲۰.۵۹ تا ۲۵.۴۴ دلار

مامور راهداری

در این سمت شغلی مسئول تعمیر و نگهداری جاده، پاسخگویی به تماس‌های ۳۱۱ و دیگر وظایف کلیدی مدیریت شهری خواهید بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

دستمزد: ساعتی ۲۵.۴۵ تا ۳۱.۹۱ دلار

مدیر برنامه‌ریزی و بازرسی

این شغل برای کسانی مناسب است که در مدیریت بازرسی مهارت دارند و می‌توانند قوانین منطقه‌بندی و شبکه زهکشی شهر ادمونتون را اجرا کنند. برای ارسال رزومه وارد این لینک شوید.

دستمزد: سالانه ۸۷٬۱۵۱ تا ۱۲۴٬۵۰۲ دلار

افسر راهور

اگر می‌خواهید به افزایش ایمنی جاده‌های ادمونتون کمک کنید در این شغل مشغول به کار شوید. شما هر روز به مشکلات و پرسش‌های مردم در حوزه حمل‌ونقل رسیدگی خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال روزمه به این لینک مراجعه کنید.

دستمزد: از ۸۰٬۲۵۲ تا ۸۸٬۹۱۹ دلار در سال

مدیر و برنامه‌ریز

شما در این موقعیت شغلی وظیفه مدیریت پروژه و ارائه گزارش به مدیر اجرایی بخش فناوری اطلاعات پلیس ادمونتون را، بر عهده دارید. علاوه بر این راهنمایی تیم‌های مدیریت پروژه، بهینه‌سازی پورتفولیو و حفاظت از خط مشی دولتی از دیگر وظایف شما است. برای ارسال رزومه وارد این لینک شوید.

دستمزد: سالانه ۱۱۷٬۲۸۸ تا ۱۸۴٬۸۶۷ دلار

نماینده خدمات مشتریان

اگر به حیوانات علاقه دارید و می‌خواهید با مردم در ارتباط باشید این شغل برای شما بسیار مناسب است. برای استخدام در مرکز مراقبت و کنترل حیوانات به این لینک مراجعه کنید.

دستمزد: ساعتی ۲۲.۳۶ تا ۲۷.۷۶ دلار در ساعت

دامپزشک باغ‌وحش

دامپزشکان علاقمند به ارائه خدمات درمانی در باغ‌وحش ادمونتون و John Janzen Nature Centre می‌توانند رزومه خود را برای این فرصت شغلی ارسال کنند. شما به عنوان یک دامپزشک حرفه‌ای مسئول مربی‌گری، راهنمایی و ارائه اطلاعات به کارکنان باغ‌وحش هستید. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد این لینک شوید.

دستمزد: از ۵۴.۳۱ تا ۷۷.۵۸ دلار در ساعت

منبع: Daily Hive