Monday, April 29, 2024
7.2 C
Calgary

راه‌اندازی خط اتوبوس FlixBus بین کلگری و ادمونتون

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت FlixBus در راستای گسترش خدمات خود در کانادا یک خط اتوبوس بین‌شهری جدید را بین شهرهای کلگری و ادمونتون راه‌اندازی کرده است.

این شرکت نامدار مشغول توسعه خطوط خود در آمریکای شمالی است و هم‌اکنون اتوبوس‌های آن بین شهرهای گوناگون آلبرتا (ادمونتون، کلگری، لثبریج، رد دیر، فورت مکلود، اوکوتوکس-آلدرشاید و کلرزهوم) تردد می‌کنند.

علاوه بر این دیگر استان‌های کشور مانند انتاریو، بریتیش‌کلمبیا و کبک نیز دارای شبکه FlixBus هستند.

در حال حاضر سرویس اتوبوس‌های FlixBus روزانه چهار سفر بین شهرهای ادمونتون و کلگری و دو سفر بین لثبریج و کلگری انجام می‌دهند.

شما به عنوان مسافر از امکانات رفاهی گوناگون بهره‌مند می‌شوید که از میان آن‌‎ها می‌توان به سرویس وایفای رایگان، پورت شارژ لوازم الکترونیکی و سرویس سرگرمی در داخل اتوبوس اشاره کرد.

در حال حاضر امکان خرید بلیت رفت و برگشت بین شهرهای ادمونتون و کلگری در تاریخ 19 آوریل و 21 آوریل، با پرداخت ۰حدود 10.99 دلار، امکان‌پذیر است.

ایستگاه‌های جدید FlixBus در آلبرتا عبارتند از:

مرکز شهر ادمونتون: 11525 Jasper Avenue, Edmonton (Indigo Parking lot)

رد دیر: 6620 Orr Drive, Red Deer (Tim Hortons)

فورت مکلود: 2351 7th Avenue, Fort Macleod (Shell Parking lot)

اوکوتوکس-آلدرشاید: 64273 AB-7, Unit 200, Aldershyde (Gas station parking lot)

کلرزهوم: 4312 1st Street W, Claresholm (Shell parking lot)

لثبریج: 705 5th Avenue, Lethbridge (City Transit Center)

کلگری (جنوب): 100 Anderson Road SE, Calgary (Southcentre Mall)

بلیت این اتوبوس‌ها را می‌توان از وبسایت Greyhound.com و FlixBus.com خریداری کرد. همچنین امکان خرید بلیت از اپلیکیشن موبایل Greyhound یا FlixBus وجود دارد.

شرکت Flix North America Inc. بزرگترین شبکه خطوط اتوبوس بین‌شهری و پلتفرم رزرو بلیت در آمریکای شمالی را دارد. این خدمات در کشورهای کانادا، ایالات‌متحده و مکزیک ارائه می‌شوند و می‌توان با استفاده از این اتوبوس‌ها به حدود 2.300 مقصد در آمریکای شمالی دسترسی داشت.

منبع: Daily Hive