Friday, April 19, 2024
-5.2 C
Calgary

بیش از ۱۰۰۰ شغل جدید در طرح جدید UPS

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

UPS اعلام کرده است در پی طرح گسترشی خود، بیش از ۱۰۰۰ شغل جدید به وجود خواهد آمد

UPS اعلام کرد که قصد دارد عملیات گسترش خود را به میزان ۵۰۰ میلیون دلار افزایش دهد؛ جنبشی که گفته می‌شود ۱۰۰۰ شغل جدید در پی خواهد داشت.

David Abney، رئیس و مدیر اجرایی UPS گفت: « UPS Canadaقصد دارد بر روی افزایش مشتری‌ها و نیروی عملیاتی خالص سرمایه گذاری کند».

برای عملی شدن این طرح، نیاز است به مرکز UPS در مونترال ساختمانی به مساحت ۱۸۰ هزار فوت مربعی و به ارزش ۱۲۵ میلیون دلار اضافه شود؛ این ساختمان قرار است اولین تاسیسات مرتب‌سازی اتوماتیک UPS در کانادا باشد.

پروژه‌های تکمیلی اضافی شامل گسترش Greater Toronto Area و دیگر نقاط انتاریو و همچنین کبک، بریتیش کلمبیا، آلبرتا و مانیتوبا می‌شود.

Abney این بیانیه را در کنفرانس مدیریت جهانی شرکت که در Fairmont Royal York در تورنتو برگزار شد اعلام کرد.

سپس نخست وزیر جاستین ترودو به او پیوست و در رابطه با این موضوع صحبت کرد.

ترودو گفت: «UPS از آن نوع شرکت‌هایی است که ما در کانادا به آن نیاز داریم، شرکتی که بر روی مردمش سرمایه‌گذاری می‌کند و فرصت‌های شغلی بهتری در اختیار آنها قرار می‌دهد».

نخست وزیر اضافه کرد او از شنیدن اخبار مربوط به گسترش این شرکت «هیجان‌زده» شده  است، که به گفته‌ی او «فرصت‌های شغلی بسیار خوب با درآمد خوب در اختیار مردم کانادا قرار می‌دهد».

همگام با اولین اقدامات در توسعه بین‌المللی این شرکت در سال ۱۹۷۵، Canada UPS اکنون بیش از ۱۲٫۰۰۰ کارمند، ۱۱۰۰ مکان دسترسی به UPS و ۶۳ ساختمان با مصاحت بیش از ۲٫۳ میلیون متر مربع دارد.

هدف UPS Canada این است که تا پایان سال ۲۰۱۸، ۵۰٪ از ناوگانش از سوخت‌های جایگزین استفاده کنند.

این شرکت همچنین ناوگان وسیعی از وسایل نقلیه‌ای که از گاز طبیعی فشرده استفاده می‌کنند در بریتیش کلمبیا راه‌اندازی کرده است.

Christoph Atz رئیس UPS Canada گفت:« UPS متعهد به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها، نیروی کار و فن‌آوری است که به کسب و کارهای کانادایی‌ها کمک می‌کند و مصرف‌کنندگان کانادا را قادر می‌سازد تا کالاهای خود را به شیوه‌ای موثر و پایدار ارسال کنند».

منبع: DailyHive