Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

دستگیری ۷۰ خلافکار خیابانی گروه “Five Point Generals” توسط پلیس تورنتو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پنجشنبه روز بیست و یکم ژوئن، پلیس تورنتو به همراه بیش از 800 افسر پلیس از ادارات پلیس محلی اقدام به تفتیش 50 خانه در شهرهای تورنتو،دورهام، یورک و پیل کرد.

این یورش بخشی از یکی از تحقیق های 9 ماهه پلیس به نام “پروژه پتون” بود که تعدادی از افراد وابسته به جمعی از دسته های جنایتکاری را در بر می گرفت.

به دنبال این یورش، پلیس توانست 70 نفر را دستگیر کند و تعداد زیادی اسلحه و مقدار زیادی مواد مخدر را توقیف کند.

طبق گفته پلیس، این یورشها صبح زود روز پنجشنبه در “بخش بزرگتر تورنتو( “(GTA صورت گرفت.

صبح روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری در مقر اصلی پلیس، فرمانده مارک ساندرز گفت که بخش عملیاتی ادغامی سلاح و دسته جنایتکاری مدتی است که تحقیقاتی را در راستای فعالیت های گروه “Five Point Generals” انجام می داده است.

او می گوید:” این تحقیقات بر پایه اطلاعاتی بود که باعث مشکوک شدن بازرسان بر فعالیت گروه “Five Point Generals” به عنوان یک سازمان جنایتکار شد.هم چنین این گروه در مجموعه ای از فعالیت های غیر قانونی ای دست داشت که تهدیدی مستقیم برای امنیت جامعه بود، نقش داشت.

“ما آگاهیم که گروه ‘Five Point Generals’ یک دسته ی خطرناک خیابانی هستند که افزون بر ریشه دواندن در محله وستون و لارنس، فعالیت های جنایتکارانه اش را در تورنتو و “GTA” و در بخش های دیگر کشور، ایالات متحده و حتی تا کارائیب گسترش داده است”.

فرمانده ساندرز به خبرنگاران گفت که بازرسان مصمم اند “که این پروژه مطمئنا مختل شده است و ضربه مهلکی بر سلسله مراتب و عملیات این گروه وارد شده است.

مظنونین امروز در دادگاه غرب تورنتو واقع در غرب خیابان فینچ، شماره 2201 حضور پیدا خواهند کرد.

منبع: Dailyhive