Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

اضافه شدن دو شرکت هواپیمایی به لیست شرکای Aeroplan

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت Aimia با دو شرکت هواپیمایی کانادایی قرارداد امضا کرده است و این قرارداد دو سال دیگر پس از پایان مدت توافق این شرکت با Air Canada در سال 2020 ، اجرا خواهد شد.

هفته گذشته شرکت Aimia، مجری طرح Aeroplan، با شرکت Porter Airlines قرارداد امضا کرد و اکنون نیز این شرکت واقع در مونترئال، دو شرکت دیگر را به شرکای خود اضافه کرده است. یکی از شرکای جدید Aimia ، شرکت هواپیمایی Flair است که واقع در خارج ادمونتون است و یک سرویس حمل بار و مسافر چارتری است. این شرکت پروازهای زیادی به شهرهای متفاوت کانادا و ایالات متحده را در برنامه خود دارد.

جیم اسکات، مدیر اجرایی شرکت Flair گفت:” ما در این شرکت گزینه های به صرفه زیادی را به اهالی کانادا ارائه می دهیم. قرارداد ما با Aeroplan باعث می شود وظیفه خود را بهتر انجام دهیم. ما به عنوان هدیه ای برای مسافران دائمی، امکان دریافت Aeroplan Miles را فراهم کرده ایم.”

دیگر شریک جدید Aimia، شرکت باسابقه Air Transat است که متعلق به شرکت Transat AT، واقع در مونترئال است. جوزف آدامو، مسئول پخش Transat AT گفت:” ما از عقد این قرارداد بسیار خشنودیم. شرکت Air Transat که به تازگی توسط Skytrax به عنوان بهترین خط هواپیمایی تفریحی انتخاب شده است، برای تدارک پروازهایی به 60 کشور مختلف در آمریکا، اروپا و خاورمیانه ، با Aeroplan قرارداد بسته است.”

مفاد قرارداد وضع شده با شرکتهای هواپیمایی Flair، Air Transat و Porter در سال 2020 اجرا خواهند شد. Aimia برای عقد قرارداد با این سه شرکت، پیشنهاد 250 میلیون دلاری Air Canada را رد کرد.

Aeroplan اعلام کرد که تصمیم دارد طرح مخصوص مسافرین دائمی خود را گسترش دهد و تلاش خود را برای تدارک بهترین پروازها برای مسافرین خود به کار می گیرد

 

منبع: Dailyhive