Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

تعطیلی پل جدید کلگری به علت وجود یک شکاف

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به نقل از CMLC، بعد از انجام بررسی هایی که دو سال یکبار صورت می گیرد، یک شکاف در ساختار پل George C. King کشف شده است و به همین دلیل، این پل موقتا از دسترس خارج است.

این پل 4 سال قبل افتتاح شد و هر دو سال یکبار، مورد بررسی قرار گرفته است. اخیرا نیز یک گروه بازرسی در نزدیکی این پل مستقر شده است. این گروه 4 مشکل را در این پل شناسایی کرد، اما شکاف 4-6 اینچی ایجاد شده دلیل اصلی تعطیلی پل بود.

مدیرعامل CMLC، مایکل براون گفت:” ما بابت ایجاد هرگونه مزاحمت بابت تعطیلی پل، پوزش می طلبیم و در حال حاضر ناظر تعمیرات و بازرسی این پل هستیم. برای ما همیشه امنیت مردم در اولویت قرار دارد. گروه ما به دنبال انجام هر چه سریعتر بازرسی ها و کسب بهترین نتایج است.”

انتظار می رود که این پل در روز 5 سپتامبر، پس از نصب سازه های مستحکم فلزی، مجددا در دسترس عموم قرار بگیرد. هزینه لازم برای انجام تعمیرات، 20 تا 30 هزار دلار تخمین زده شده است.

معاون CMLC، Susan Veres گفت:” ما مطلعیم که با تعطیلی ناگهانی این پل باعث ایجاد مزاحمت برای اهالی کلگری شده ایم. ما اقدام محتاطانه ی شهروندی که ایراد این پل را گزارش کرده است، تحسین می کنیم. CMLC تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این پل به کار می گیرد.”
در حال حاضر افراد می توانند برای عبور از رود، از جنوب شرق 5th Avenue رفت و آمد کنند.

منبع: Dailyhive