Friday, April 26, 2024
5.2 C
Calgary

تغییرات در مسیر اتوبوس‌های شرکت گری هاند بریتیش کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک کمپانی اتوبوس‌رانی آلبرتا در طی هفته جاری اعلام کرد که برای بر عهده گرفتن بهره‌برداری از مسیرهای اتوبوس بریتیش کلمبیا که به‌زودی از خدمات گری هاند (Greyhound) خارج خواهند شد، درخواست داده است.

کمپانی ای باس (Ebus) اظهار داشته است که درخواستش به انجمن حمل‌ونقل مسافر (Passenger Transportation Board) برای شروع به بهره‌برداری از مسیرهای اتوبوس در بریتیش کلمبیا ارائه‌ شده است و منتظر تصمیم نهایی است.

این مسیرها شامل کلانونا – ونکوور، کاملوپس – ونکوور، کلوونا – کاملوپس هستند.

ای باس متعلق به گروه کمپانی‌های حمل‌ونقل اقیانوس آرام غربی است و تحت نظارت آن عمل می‌کند. این کمپانی، بزرگ‌ترین پروژه خصوصی حمل‌ونقل در کانادا است.

این درخواست پس از اعلام خروج گری هاند از این مسیرها به ثبت رسید. در ابتدای سال جاری، گری هاند کانادا اعلام کرد که تنها به یک مسیر در بریتیش کلمبیا ادامه خواهد داشت و تمامی خدمات اتوبوس‌رانی و حمل ‌و نقل خود را در آلبرتا، Saskatchewan و مانیتوبا متوقف خواهد کرد.

گری هاند در بیانیه‌ای اعلام کرد و در آن اعلام داشت  این تصمیم به دلیل محیط حمل ‌و نقل چالش‌برانگیزی اتخاذ شده است چون مسافران نواحی بیرون شهری کاهش یافته‌اند . این کمپانی اعلام داشته است که با افزایش رقابت از جانب خدمات حمل‌ونقل بین منطقه‌ای و ملی روبرو است که یارانه دریافت می‌کنند.

استوارت کندریک (Stuart Kendrick) به‌عنوان معاون ارشد گری هاند کانادا اظهار داشت :

با تاسف اعلام می‌کنیم که این سرویس تنها تا پایان ماه اکتبر ادامه خواهد داشت. ما درک می‌کنیم که این تغییر مسیرها برای مشتریان ما سخت است.

کندریک در ادامه بیان کرد که مسافران گری هاند کانادا در سراسر این کشور از سال ۲۰۱۰ در حدود ۴۱ درصد کاهش یافته است. او اظهار داشت که:

به بیان ساده‌تر، دیگر نمی‌توانیم در مسیرهای نامناسب کارکنیم.

گری هاند اعلام کرده است که این تغییرات در ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی اعمال خواهند شد.

منبع: dailyhive