Wednesday, April 24, 2024
15.7 C
Calgary

هتل ترامپ ونکوور (Trump Vancouver) یکی از مجلل‌ترین هتل دنیا انتخاب شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در همین حال که هتل و برج بین‌المللی ترامپ ونکوور ممکن است برای برخی از مردم به دلیل نام برند آن دافعه داشته باشد اما هنگامی که دارایی‌های هتل را صرفا از نظر مسائل فنی آن مورد قضاوت قرار می‌دهیم مشخص می‌شود که این هتل جزو مجلل‌ترین هتل‌های دنیا است.

هتل ترامپ ونکوور

نشریه Forbes بر اساس ارزیابی اخیر خود از دارایی‌های این هتل اعلام کرده است که هتل ترامپ ونکوور که در مرکز تجاری این شهر واقع است یکی از مجلل‌ترین ساختمان‌های دنیا در سال ۲۰۱۸ را بین سایر هتل‌ها به خود اختصاص داده است. مجله فوربز افرادی با هویت ناشناس را جهت بررسی و رسیدگی به چندین هتل  در سراسر دنیا فرستاد.

این نشریه ذکر می‌کند که معماری بی نظیر ساختمان برج با ۱۸۷ متر ارتفاع توسط معمار فقید آرتور اریکسون (Arthur Erickson) طراحی شده است، یک طراحی شگفت‌انگیز که با زاویه ۴۵ درجه از پایه آسمان‌خراش به سمت بالا پیچ وتاب می‌خورد و دومین ساختمان بلند در سراسر ایالت است.

هتل ترامپ ونکوور

به دلیل این حالت پیچ وتاب‌خوردگی در ساختمان هر کدام از ۱۴۷ اتاق هتل که دارای مساحتی بین ۳۱ تا ۱۳۹ متر مربع هستند طرح‌بندی متفاوتی از یکدیگر دارند. اتاق‌های هتل به صورت افراط‌گونه با تخت خواب‌هایی از جنس چرم و کروم، سطوح ساخته شده از درخت بلوط اروپایی و کمدهای جادار تعبیه  شده است. حمام تمام اتاق‌های مهمان دارای سیستم گرمایشی ایتالیایی Nublado، چاهک‌هایی از جنس گرانیت Toto و وان‌هایی با طرح ساده اما جذاب با برند Victoria and Albert است.

هنگامی که به اسباب داخل اتاق‌ها نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که سیستم لمسی پیشرفته موسوم به Creston همه موارد داخل اتاق از روشنایی و تنظیم سایه‌روشن اتاق گرفته تا درجه حرارت آن را کنترل می‌کند.

هتل ترامپ ونکوور

هتل ۲۱ طبقه از ۶۳ طبقه برج را به خود اختصاص می‌دهد و اتاق‌ها نیز در طبقات بالایی هتل قرار گرفته‌اند که با این شرایط نمای شهر از این طبقات دیدنی است. از لحاظ خدمات و سرویس‌دهی، هتل برای افرادی که خواهان ورزش کردن هستند کفش و لباس مناسب با برند Under Armour فراهم می‌کند و برای افرادی که مایل هستند در اتاق خودشان ورزش کنند مسئول تدارکات حتی ممکن است لوازم و تجهیزات سبک ورزشی به اتاق‌های آن‌ها منتقل کند.

بخش تدارکات هتل همچنین به انجام خریدهای شخصی، دکوربندی و تزئین اتاق‌ها و زمان‌بندی استفاده مهمان‌ها از خدمات حمل ونقل Rolls-Royce Ghost Series II با راننده شخصی می‌پردازد.

هتل ترامپ ونکوور

سایر ویژگی‌هایی که سبب می‌شود مجله Forbes این امتیازات را به هتل ترامپ ونکوور اعطا کند شامل محیط صیقل‌یافته و فریبنده محل سرو نوشیدنی مخصوص با برند ترامپ، استخر آب گرم موسوم به ایوانکا ترامپ (Ivanka Trump ) و محل رستوران هنک گنگی Mott 32 است. همینطور باید گفت که هتل دارای مجموعه گسترده‌ای از آثار هنری شامل ۱۸۰ قطعه نقاشی است که توسط  میریام آروئستی (Miriam Aroeste ) نقاش ونکووری متولد مکزیک در زمینه‌های عشق و انسان دوستی خلق شده است.

اگرچه ماه گذشته کلوب شبانه Drai که یک سالن بزرگ به مساحت ۷۴۳ متر مربع و دارای قسمت مخصوص سرو نوشیدنی بود به دلیل عدم استقبال ظاهری مردم ونکوور از جشن‌هایی به سبک لاس‌وگاس (Las Vegas) آمریکا تعطیل شد اما این سالن هنوز هم برای برگزاری مراسم خصوصی قابل استفاده است و در اواخر سال با یک عنوان و کاربری جدید بازگشایی خواهد شد.

نشریه Forbes دارایی‌های هتل را اینگونه توصیف می‌کند:

هتل ترامپ در ونکوور فریبندگی و طراحی غیرقابل توصیفی را با یکدیگر ترکیب می‌کند که در نتیجه آن غنا و توانمندی غیرقابل انکاری در ذهن بیننده تداعی می‌شود. رنگ بندی‌ها و امکانات گسترده برای برگزاری جلسات مختلف هتل را دارای یک فضای گرم و صمیمی برای کسب وکارکرده است اما این فضا تحت تاثیر موارد بومی سواحل غربی مانند فضاهای برگزاری جلسات با نام‌هایی که از مناطق مجاور ونکوور گرفته شده‌اند، اثاثیه چوبی سبک در اتاق‌ها و سرو نوشیدنی‌های محلی در مکانی اختصاصی ملایم‌تر شده است.

این هتل به طور رسمی در اوایل سال ۲۰۱۷ با حضور اریک ترامپ (Eric Trump) پسر ارشد دونالد ترامپ افتتاح شد و نخستین هتل کانادایی بود که نام آن در فهرست ۲۰۱۸ نشریه Forbes جزو ۵۸ هتل برتر در ۱۷ کشور جهان مطرح شد.

پاییز سال گذشته گروه Holborn and TA Global، مالک و توسعه دهنده هتل، به خاطر همکاری‌هایشان با هتل ترامپ ونکوور برنده ۷ جایزه در مراسم دارایی‌های آمریکا ۲۰۱۷ شد. باید خاطرنشان کرد که سازمان ترامپ (Trump Organization) صاحب این برج نیست اما مدیریت بخش هتلی برج برعهده آن است. گروه Holborn and TA Global مجوز و حق بازاریابی لازم و قانونی را برای استفاده از نام و برند ترامپ کسب کرده است.

منبع: dailyhive