Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

مطالعات جدید نشان می دهند که متولدین هزاره سوم مسبب قطع خدمات کابلی هستند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تعداد بیشتری از کانادایی ها به طور روزانه خدمات تلویزیون یا حتی خدمات تلفن ثابت خود را قطع می کنند و این طور بنظر می رسد که مسبب این امر متولدین هزاره سوم هستند.

اینها نتایج حاصل از یک نظرسنجی عمومی توسط موسسه Angus Reid است که در زمینه میزان استفاده از تلویزیون و تلفن در منازل در کانادا تحقیق می کند.

بیش از 50٪ از شرکت کنندگان در این نظرسنجی فکر می کردند که اشتراک فعلی خود را لغو کنند، یا آنکه قبلا آن را لغو کرده بودند یا حتی از قبل هم هرگز اشتراکی نداشته اند.

اما دلیل اصلی قطع اشتراک آنها چیست؟ بیشتر آنها می گویند به این دلیل اشتراک خود را لغو کرده اند که در مقایسه با هزینه پرداختی، ارزش کافی دریافت نمی کردند. در واقع هزینه این خدمات از نظر آنها خیلی گران بوده است.

تا جائبکه امکان جایگزینی شبکه ها وجود داشته باشد، Netflix و سایر سرویس های اشتراکی را دنبال می کنند، و به دنبال یوتیوب و سایر پلتفرم های ویدئویی آنلاین رایگان می باشند.

زمانیکه نوبت به بررسی خدمات تلفن ثابت می رسد، نتایج تحقیق نشان می دهد که گروه کوچکی از کانادایی ها، به اشتراک خود ادامه می دهند، که این روند هم با سرعت رو به کاهش است.

طبق بررسی موسسه Statistics Canada، هشتاد و سه درصد خانواده های کانادایی در سال 2012 از تلفن های ثابت استفاده می کردند، در حالیکه این رقم امسال به 57% کاهش پیدا کرده است.

وقتی طی بررسی دلیل لغو اشتراک خط تلفن ثابت را پرسیدند، متوجه شدند که این موضوع در رابطه با پول یا حتی تماسهای متعدد از طرف از فروشندگان تلفنی نیست، بلکه 80% افراد تمایل دارند که برای تمامی کارهای خود از تلفن همراه خود استفاده کنند.

بدون شک، هدایت این روند بر عهده نسل جوانتر یعنی متولدین هزاره سوم می باشد.

تقریبا نیمی از کسانی که زیر 35 سال سن دارند، سرویس تلویزیون ماهواره خود را لغو کرده اند، یا حتی در وهله اول از چنین سرویسی استفاده نمی کردند، و تقریبا 65٪ از تلفن ثابت استفاده نمی کنند.

منبع: dailyhive