Friday, April 26, 2024
4.6 C
Calgary

قانونی شدن ماریجوانا و پیام جالب پلیس ایالتی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

از شرق تا غرب کانادا، همه مردم قانونی شدن همه جانبه ماریجوانا را جشن گرفتند و فروش این گیاه به شدت افزایش یافت و مانند تمامی ادارات پلیس، پلیس سلطنتی Newfoundland Constabulary پیامی برای ساکنین این کشور داشت.

با وجود اینکه پیام آنها که بسیار ساده و به سبک کانادایی بود، تقریبا 7000 بار در Facebook به اشتراک گذاشته شده است، و در Reddit هم به شدت دنبال می شد.

آنها گفتند: “اگر ماریجوانا در لیست کارهای شما قرار دارد، پیشنهاد می کنیم پیش از مصرف آن، برای خود یک سری تنقلات بخرید، تا ساعت 2 صبح مجبور نشوید این کار را انجام دهید.”
“اگر برنامه ای برای استفاده و لذت بردن از این گیاه برای نیمه شب را دارید، لطفا اینکار را مسئولانه انجام دهید و از حد خود خارج نشوید. مصرف این گیاه از ساعت 12:01 صبح برای همیشه قانونی خواهد بود، پس لطفا به خودتان و قوانین احترام بگذارید.”

کانادایی ها، عاشق این پیام دوست داشتنی شدند.

If #cannabis is on your agenda for later, may we suggest buying some snacks BEFORE consumption so you don’t need to…

Posted by Royal Newfoundland Constabulary on Tuesday, October 16, 2018

یک کاربر رسانه اجتماعی نوشت: “من شخصا این پیام را دوست دارم، چراکه شما در مورد آن سخت گیر نیستید.” “عاشق این شدم که شما این پیام را به صورت شوخی در آوردید. همه به دنبال داشتن لحظات خوب هستند. گاهی، مردم به کمی کمک برای آرامش پیدا کردن نیاز دارند. اینکه دارید آبجو می خورید یا یک گیلاس شراب، با یکدیگر سیگار می کشید یا یک فنجان چای سبز می خورید. به سلامتی! ”

کاربر دیگری در فیس بوک نوشته است: “به نظر می رسد وقتی که تصمیم به نوشتن این پیام را گرفتند، به حال خودشان نبودند.”
در هر صورت، این پیام یکی از آن لحظاتی است که “فقط در کانادا” دیده می شود.

منبع: dailyhive