Thursday, April 25, 2024
14.5 C
Calgary

علاقه خریداران چینی به خانه‌های مترو ونکوور به بالاترین سطح در 2 سال گذشته رسیده است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به نظر می‌رسد میزان علاقه مشتریان چینی به خرید املاک و مستغلات در ونکوور تقریباً دو سال پس از تصویب قانون مالیات برای خریداران املاک خارجی در دولت استانی بریتیش کلمبیا به بالاترین حد خود رسیده است.

بر اساس اطلاعات اخیر منتشر شده توسط Juwai، یکی بزرگترین وب‌سایت‌های املاک بین‌المللی در چین، درخواست‌های خرید در سه ماهه سوم سال 2018، 131 درصد افزایش یافت؛ بالاترین سطح در دو سال گذشته.

در مقابل، اطلاعات مربوط به سه ماهه قبلی نشان می‌دهد که میزان تقاضا در پایین‌ترین سطح خود از سال 2015 تاکنون بود و تقاضای چینی‌ها در نیمه اول سال 2018 به طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده بود. تحلیلگران در Juwai می‌گویند این با داده‌های رسمی محلی که نشان می‌دهد تنها 1 درصد تقاضا در مترو ونکوور طی 6 ماهه اول سال مربوط به خریداران خارجی بوده مطابقت دارد.

که این رقم در مدت مشابه در سال 2017، به اندازه 30.4٪ بالاتر بود.

علاقه خریداران چینی به مترو ونکوور

Carrie Law، مدیر عامل شرکت و مدیر Juwai,، در بیانیه‌ای گفت: صادقانه بگویم که ما انتظار این تقاضا را نداشتیم. آنچه ما هنوز نمی‌توانیم بگوییم این است که چه تعداد از این تقاضاها با توجه به قانون مالیات خریداران خارجی به طور کامل به خرید خانه خواهد انجامید. با توجه به زمان لازم برای تحقیق و تکمیل معامله، آمار کسانی که خرید را کامل می‌کنند در آمار رسمی سه ماهه اول سال 2019 خود را نشان خواهد داد.

ما معتقدیم برخی از این خریداران مدت‌ها در انتظار بوده‌اند و اکنون به بازار بازگشته‌اند. دیگران برای اولین بار است که خود را به عنوان خریدار در بازار مطرح می‌کنند.

علاقه خریداران چینی به مترو ونکوور

بر اساس داده‌های Juwai ، قیمت میانگین برای خریداران چینی در منطقه ونکوور امسال به 831 هزار دلار می‌رسد. در حال حاضر ونکوور پنجمین شهر محبوب از نظر خریداران چینی است که پس از تورنتو، مونترال، کلگری و حتی اتاوا قرار دارد. این در حالی است که در سال 2016 ونکوور در جایگاه دوم قرار داشت، یعنی درست بعد از تورنتو که در رده اول قرار داشت. به طور کلی، کانادا چهارمین بازار مسکن محبوب جهان برای خریداران چینی است.

منبع: Dailyhive