Tuesday, April 16, 2024
0.4 C
Calgary

سرقت بانکی در لودوک البرتا با یک ماسک وحشتناک

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تنها چیزی که بدتر از دزدی توسط فرد مسلح است، دزدی توسط فردی است که یک ماسک وحشتناک نیز بر چهره داشته باشد. یک شعبه از ATB Financial در 50th Avenue  در لودوک آلبرتا هدف سرقت مسلحانه روز پنج شنبه بود، یک مرد که چیزی پوشیده بود که پلیس آن را لباس مبدل توصیف کرده است در 2:25 بعد از ظهر به داخل ساختمان رفت و از کارکنان بانک درخواست پول کرد.
این مظنون اسپری ضد خرس خود را درآورده و مردم را وحشت‌زده کرده است. تصاویر ضبط شده تصویر مردی را نمایش می‌دهند که صورتش را با ماسکی پوشانده بود که شکل بینی و چانه‌اش را به شدت تغییر داده است او همچنین یک عینک هم داشت که ممکن است بخشی از لباس مبدل وی باشد.

مظنون با ماسک وحشتناک بر چهره اش

پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا در لودوک (Leduc RCMP) همچنین بیان می‌کند که او کلاه راه راه، جلیقه خاکستری، شلوار سیاه و کفش‌های سیاه پوشیده بود. طبق گزارش‌ها، قد او حدود 170 سانتی متر است.
هیچ کس در این حادثه آسیبی ندیده، چرا که مرد از اسپری ضد خرس خود استفاده نکرد، اما بازرس‌ها همچنان مایل هستند از هر کسی که ممکن است فرد مشکوک را قبل یا بعد از سرقت دیده است پرس و جو کنند. ظاهراً این مرد با یک دوچرخه رنگ تیره از محل فرار کرده است.

مظنون با ماسک وحشتناک بر چهره اش 2
از هر کسی که اطلاعات مربوط به حادثه یا هویت مظنون دارد، در خواست می‌شود با Leduc RCMP با شماره 780-980-7200 یا پلیس محلی خود تماس بگیرید. شهروندان همچنین می‌توانند نکات و راهنمایی‌های خود را به صورت ناشناس با تماس با Crime Stoppers  از طریق شماره 1-800-222-8477 یا با مراجعه به سایت اعلام کنند.

منبع: Dailyhive