Saturday, April 27, 2024
5.2 C
Calgary

اسامی ۱۰ تن از فراری‌های تحت تعقیب در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به‌روزرسانی فهرست ۲۵ فراری مورد تعقیب پلیس کانادا نشان می‌دهد ۳ تن از این افراد اهل آلبرتا هستند.

دومین فرد در این فهرست کی‌ير برایان گرانادو نام دارد که به دلیل ارتکاب قتل در کلگری، دسامبر ۲۰۱۵، تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است. این فرد از جولای ۲۰۱۹ تحت تعقیب قرار دارد و اعلامیه قرمز اینترپل یا پیگرد بین‌المللی برای وی صادر شده است. اطلاعاتی که بتواند منجر به دستگیری این فرد شود ۱۰۰٬۰۰۰ دلار جایزه همراه دارد.

مشخص شده است که گرانادو با باند خلاف‌کار Fresh off the Boat Killers همکاری می‌کرده است. این فرد اهل کلگری است و خانواده او در این شهر زندگی می‌کند. ماموران معتقدند گرانادو همراه با تامی انگو که به دلیل ارتکاب قتل تحت تعقیب پلیس قرار دارد، با هویت جعلی در منطقه Greater Toronto در حال فرار است.

پلیس به مردم منطقه هشدار داده است که برای دستگیری گرانادو هیچ اقدامی نکنند، زیرا احتمال دارد او مسلح و خطرناک باشد. از افرادی که اطلاعاتی در مورد این فرد دارند درخواست می‌شود اطلاعات خود را در Crimestoppers ثبت کنند.

مشخصات ظاهری کی‌ير برایان گرانادو: پنج فوت قد، ۸۴ پوند وزن، تتوی یک تکه روی بازوی چپ

ششمین مجرم در فهرست خلافکاران تحت تعقیب پلیس طلال عامر نام دارد. اطلاعاتی که به دستگیری این فرد که به دلیل قتل عمل تحت پیگرد پلیس کلگری قرار گرفته ۵۰٬۰۰۰ دلار ارزش دارد.

به گفته پلیس کلگری، عامر باعث تصادفی بزرگی شده که در آن مادر پنج فرزند به نام آنجلا مک‌کنزی کشته شده است. عامر با سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت رانندگی می‌کرده است. طلال عامر به دلیل قتد عمد و چندین جرم مرتبط با اسلحه توسط پلیس کانادا تحت تعقیب قرار دارد. این فرد به عنوان مظنون خطرناک با سابقه جنایی و ارتباط با جنایت‌های سازمان‌یافته شناخته می‌شود.

بازرسان معتقدند که این فرد در آلبرتا، بریتیش کلمبیا و یا مناطق دیگر کانادا مخفی شده است. دوستان و آشنایان عامر در کلگری زندگی می‌کنند. از افرادی که اطلاعاتی در مورد این فرد دارند درخواست می‌شود اطلاعات خود را در Crimestoppers ثبت کنند.

مشخصات ظاهری طلال عامر: ۵٬۱۱ فوت قد، ۲۳۰ پوند وزن، احتمالا ریش دارد.

ساعد عثمان پنجمین فراری تحت پیگرد پلیس کانادا در ادمونتون است. این فرد در تاریخ ۱۲ مارچ ۲۰۲۲ در یک سالن تیراندازی کرد که در پی آن یک نفر کشته و چندین نفر مجروح شده‌اند. بازرسان این پرونده به دنبال محل مخفی شدن عثمان هستند.

برای گزارش در این زمینه می‌توانید با خدمات پلیس ادمونتون به شماره ۴۵۶۷-۴۲۳-۷۸۰ و یا ۸۴۷۷-۲۲۲-۸۰۰-۱ تماس حاصل فرمایید.

۱۰ فراری تحت تعقیب در کانادا:

فهرست کامل فراری‌های تحت تعقیب پلیس را در این لینک مشاهده کنید.

 

 

منبع: Dailyhive