Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

9 مورد از بهترین شهرها کانادا برای سپری کردن کریسمس

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کانادا در کریسمس بسیار زیبا و دیدنی می‌شود.در کشورهایی که زمستان سردتری دارند، جشن‌های کریسمس شور و حال بیشتری دارند. جشن‌های مختلف با انواع مراسم مختلف از رژه‌ها و آتش‌بازی گرفته تا اسکی روی یخ و سورتمه‌سواری در کریسمس در کانادا جریان دارد. در ادامه به 9 مورد از بهترین شهرها برای سپری کردن کریسمس در کانادا اشاره می‌کنیم.

کبک سیتی

کریسمس در کانادا 1

کبک سیتی تنها یکی از بهترین شهرها برای کریسمس در کانادا نیست، بلکه یکی از مکان‌های دیدنی در کریسمس در سراسر جهان است. کبک قدیم به روستای کریسمس قدیمی مثل آثار چارلز دیکنز تبدیل شده است. برف و نورپردازی‌ها روی بناهایی با معماری تاریخی منظره‌ای خیره‌کننده می‌سازند.

همان‌طور که اگر این جذابیت‌ها برایتان کافی نبود، می‌توانید mulled wine و سوسیس را درGerman Christmas Market امتحان کنید یا در Old Port Christmas Market انواع خرده‌ریز‌های محلی را پیدا کنید و یا می‌توانید در نزدیکی Sentier des Caps de Charlevoix سرسختانه به ورزش‌های زمستانی بپردازید.

مونترال

بازدیدکنندگان مونترال در کریسمس می‌گویند این پاریس بدون جت لگ است و تمام غذاهای فرانسوی در آن یافت می‌شود. Bûches de Noël،  tourtière پورک اسپایسی در crumbly crust، decadent foie، spiced saucisson، marrons glacés و خوردنی‌های جذاب بازارهای عمومی شلوغ شهر پیدا می‌شوند. شما همچنین می‌توانید از نورپردازی‌ها، هاکی رو یخ و نمایشگاه‌های صنایع دستی در این شهر بزرگ چندملیتی لذت ببرید.

اتاوا

کریسمس در کانادا 3

مراسم Christmas Lights Across Canada که یک نمایش نورپردازی است از 5 دسامبر تا 6 ژانویه 2019 در ساختمان مجلس مستقر در پایتخت کانادا برگزار می‌شود. جشن‌ها همچنین شامل حلقه‌ها و آتش‌بازی‌ها هستند.

جای دیگری که حتماً باید ببینید  National Gallery of Canada’s Christmas tree lighting است که  یک درخت 12 متری، کاکائو و ورودی رایگان دارد. هنگامی که درجه حرارت به اندازه کافی کم است (معمولاً حدود ژانویه)، اهالی اسکیت روی یخ خود را بیرون می‌آورند و در Rideau Canal  سر می‌خورند، این تنها میراث جهانی یونسکو در استان انتاریو و بزرگ‌ترین اسکیت روی یخ طبیعی در جهان است.

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا که در هر زمانی از سال، یک مقصد هیجان‌انگیز است، در کریسمس نیز واقعاً عالی است. آن‌ها می‌دانند که چگونه آبشار را تزیین کنند. جاذبه‌های نیاگارا آتش‌بازی‌های شبانه، چراغانی‌ها و Winter Festival of Lights است.  Winter Festival of Lights از حالا تا 25 ژانویه 2019 در طول مسیر هشت کیلومتری در اطراف مسیرهای گردشگری در پارک نیاگارا، جزایر دافیرین و مناطق گردشگری اطراف برگزار می‌شود. در سال جاری، این جشنواره همچنین شامل Cascades of Fire International Fireworks Competition  نیز می‌شود که تا 18 نوامبر 2018 در جریان خواهد بود. مراسم Santa Claus Parades  را نیز به مراسم گفته شده اضافه کنید. در صورت سفر به نیاگارا حتماً کریسمس خوبی خواهید داشت.

تورنتو

اگر با شعار “بزرگ‌تر بهتر است”، به بزرگ‌ترین شهر کانادا می‌روید از انواع تفریحات کریسمس از درخت کریسمس gargantuan در میدان Nathan Phillips Square گرفته تا waterfront skating rink و پنجره‌های چراغانی شده در Hudson’s Bay لذت ببرید.

جای دیگری که حتماً باید به آن سر بزنید،  Toronto Christmas Market است که در Victorian, cobblestoned Distillery Historic District برپا می‌شود.  The Nutcracker که توسط The National Ballet of Canada برگزار می‌شود و نمایش گل‌ها و شمع‌ها در Allan Gardens Conservatory و Centennial Park Conservatory که شامل هزاران گل و گیاه از جمله بیش از 30 نوع Poinsettia می‌شود، نیز گزینه‌های مناسبی هستند.

ادمونتون

چرا ادمونتون؟ Candy Cane Lane. در 40 سال اخیر، اهالی West End با چراغانی و تزئینات درخشان و مثل عصاهای آب‌نباتی یک نمایش کریسمس ترتیب می‌دهند. صدها هزار نفر از Edmonton Food Bank دیدن می‌کنند و به آن کمک می‌کنند. تفریحات بیشتر در ادمونتون عبارت‌اند از: سورتمه‌سواری در Whyte Avenue و جشن‌هایی با سبک قدیمی در Christmas Reflections in Fort Edmonton Park. اگر خیلی تحمل برای سرما ندارید Festival of Trees  به همراه مسابقه نان زنجبیلی در محیط سرپوشیده را امتحان کنید.

بنف

با سفر به جادویی‌ترین مقاصد کوهستانی کانادا از تعطیلات خود لذت ببرید. بنف یک شهر در دل طبیعت وحشی است که میزبان تمام ورزش‌های زمستانی و تفریحات رمانتیک و متفاوت مخصوص تعطیلات است.

به جای تماشای تزئینات و نمایش‌های کریسمس، از تماشای ستاره‌ها در آسمان زمستانی در  Banff Gondolaلذت ببرید. چرا باید سورتمه‌سواری کنید وقتی می‌توانید مسیر داخل جنگل را بپیمایید در حالی که با گروهی از هاسکی‌ها کشیده می‌شوید؟ به جای کوکتل پارتی‌های کریسمس، رقص دسته جمعی و یا دونفره را در Brewster Dance Barn تجربه کنید. اگر تحمل سرما و فشارهای فیزیکی برایتان سخت شد می‌توانید برای ریکاور شدن سری به Banff Hot Springs بزنید.

ونکوور

کریسمس در ونکوور بسیار باشکوه است. مهم‌ترین رویداد امسال Aurora Winter Festival است یک جشنواره که به تمام معنا قطب شمال را به تصویر می‌کشد و سرزمین‌های سحرآمیز زیادی را شامل می‌شود: Disco Den، Arctic Retreat، Luminous Gardens و  Whimsical Forest به علاوه مفاهیم زمستانی متعدد مثل یک پیست اسکیت روی یخ، Santa’s Workshop و پارک تیوب‌ها.

سایر رویدادهای کلاسیک کریسمس در ونکوور عبارت‌اند از:

  • ملاقات بابانوئل و گوزن‌هایش در Peak of Christmas at Grouse Mountain
  • اسکیت روی یخ رایگان درRobson Square
  • Vancouver Christmas Market
  • VanDusen Festival of Lights
  • Carol Ships in English Bay
  • قطار کریسمس در Bright Nights in Stanley Park
  • Rogers Santa Claus Parade

ویسلر

Whistler Village در ماه دسامبر با لایه ضخیمی از برف پوشیده می‌شود و کریسمس جذابی دارد. مجموعه‌ای از موارد این منطقه را به یک مقصد ایده‌آل برای گشت و گذار عاشقانه و گذران وقت با خانواده تبدیل کرده است. شما می‌توانید هر روز از اسکی و اسنوبرد لذت ببرید، پیست‌ها در کریسمس و روز سال نو باز هستند. در روز 16 دسامبر مثل بابانوئل یا همسر او لباس بپوشید تا بلیت مجانی به دست بیاورید.

برای تفریح بیشتر می‌توانید موارد زیر را تجربه کنید:

  • اسکیت به همراه بابانوئل در Whistler Olympic Plaza
  • سورتمه‌سواری
  • رویدادهای خانوادگی با اجرای زنده
  • اسپا
  • غذاهای عالی

منبع: Dailyhive