Wednesday, April 24, 2024
6.5 C
Calgary

ورود پلیس به پارتی ادمونتن و دستگیری ۸ نفر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در جریان پارتی رقص با موسیقی الکترونیک در ادمونتون ۳ نفر راهی بیمارستان شدند و ۸ نفر نیز در رابطه با جرائم مواد مخدر دستگیر شدند. پنجشنبه‌شب گذشته در جریان پارتی رقص با موسیقی الکترونیک که در مرکز شهر ادمونتون برگزار شده بود ۳ نفر راهی بیمارستان شدند که وضع یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

سخنگوی سازمان خدمات بهداشتی آلبرتا روز جمعه گذشته تایید کرد ۳ نفری که روانه بیمارستان شده بودند مرد و بیست وچندساله بوده‌اند هرچند که دلیل بستری شدنشان در بیمارستان فاش نشد. گفته می‌شود ۲ نفر از آن‌ها در شرایط وخیمی قرار داشتند.

اداره پلیس ادمونتون در مصاحبه روز جمعه خود با رسانه‌ها تایید کرد که افسران پلیس در جریان پارتی رقص با موسیقی الکترونیک ۸ نفر را در رابطه با جرائم مواد مخدر دستگیر کردند. پلیس گفت افسران آن‌ها در جریان این دستگیری‌ها تعداد ۴۰۰ بسته قرص روان‌گردان (MDMA) و مقادیری کوکائین کشف کردند. تعداد کسانی که قرار است در این پرونده متهم شناخته شوند مشخص نیست هرچند پلیس تایید کرد که یک مرد ۲۰ ساله به دلیل ارتکاب ۷ تخلف مرتبط با مواد مخدر، حمله به پلیس و مقاومت در برابر دستگیر شدن متهم شناخته شده است.

سخنگوی مرکز برگزاری کنفرانس شاو (Shaw Conference Centre) یک بیانیه رسمی در رابطه با رویدادهای پنجشنبه‌شب منتشر کرد و گفت هدف این بیانیه فراهم کردن یک محیط امن برای مهمانان شرکت کننده در پارتی رقص با موسیقی الکترونیک است.

طبق بیانیه مرکز برگزاری کنفرانس شاو در جریان این رویداد دو روزه ۱ نفر پزشک اورژانس، ۳ نفر پرستار حرفه‌ای، ۲ نفر همیار پزشک، ۵ نفر تکنسین پزشکی اورژانس و ۵ نفر امدادگر پزشکی اورژانس وارد عمل شدند.در اوایل سال جاری بود که کمیته شهرداری بر ضد تعیین مهلت قانونی برای برگزاری پارتی رقص با موسیقی الکترونیک در ادمونتون رای داد.

گزارش کمیته شهرداری پیشنهاد کرده بود که محدودیت‌های قانونی روی برگزاری پارتی جنجالی و پرهیاهو گذاشته شود با خاطرنشان کردن این مساله که پارتی جشن‌ موسیقی الکترونیک با مصرف گسترده مواد مخدر و تجاوزات جنسی مرتبط با مصرف مواد مخدر همراه هستند که این مسائل به نوبه خود مرتبط با خدمات‌رسانی اورژانسی هستند.

اعمال محدودیت قانونی روی برگزاری پارتی جنجالی و پرهیاهو توسط برخی از اعضای شورای شهر رد شد زیرا این امر می‌توانست منجر به از دست رفتن درآمد یا شغل‌های ایجاد شده در این حوزه شود و در عین حال سایر اعضا معتقد بودند که محدود کردن این گونه پارتی سبب می‌شود برگزاری آن‌ها به صورت زیرزمینی  و مخفیانه انجام شود که پیامدش خطرناک‌تر از وضعیت فعلی است.

۶ نفر در ماه اکتبر بعد از شرکت در یک پارتی رقص با موسیقی الکترونیک در سالن (World Waterpark) در مرکز خرید (West Edmonton Mall) راهی بیمارستان شدند.

منبع: globalnews