Thursday, April 18, 2024
-0.7 C
Calgary

پلیس ونکوور در جستجوی مجرم فراری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پلیس کانادا از عموم مردم می‌خواهد در شناسایی محل یک مجرم فدرال که در سراسر کانادا تحت پیگرد قانونی قرار دارد به آن‌ها کمک کنند. گفتنی است این مجرم در یک ندامتگاه ونکوور محبوس بوده است.

پلیس در یک بیانیه اعلام کرد که چاد پاتریک (Chad Patrick) ۳۳ ساله در گذشته مرتکب چندین جرم شده است که این جرایم شامل حمل اسلحه، مواد مخدر، حمله و تخلفات رانندگی است. او در حال گذراندن محکومیت ۲ سال و نیم زندان خود در ندامتگاه (Corrections Canada community residential facility) در ونکوور بوده است.

پلیس مشخصات فیزیکی مجرم مورد نظر را با این توصیفات بیان کرد که او شخصی بومی است، دارای ۱۷۷ سانتی‌متر قد و ۹۹ کیلوگرم وزن است. او دارای موهایی کوتاه و به رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز است و ریش و سیبیل هم ندارد. در بدن او چند مورد خال‌کوبی مشاهده می‌شود که یکی از آن‌ها نقش یک عقرب است که سمت راست گردنش خال‌کوبی شده است.

از هرکس چاد پاتریک پویتراس را دیده است یا اطلاعاتی در مورد مکان احتمالی او در دست دارد تقاضا می‌شود با فوریت‌های پلیس به شماره ۹۱۱ تماس بگیرد یا به طور ناشناس با شماره ۱۸۰۰۲۲۲۸۴۷۷ تماس حاصل کند و سرنخی از مکان احتمالی مجرم ارائه دهد یا اطلاعات مرتبط با شخص مذکور را به صورت اینترنتی با پلیس در میان بگذارد.

منبع: dailyhive