Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

اعزام واحد خنثی‌سازی بمب برای یک بسته مشکوک در Langley

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

روز گذشته واحد خنثی‌سازی بمب برای بررسی یک جعبه زباله به دقت بسته‌بندی شده در لنگلی (Langley) فراخوانده شد. بعد از این که پلیس مرکزی کانادا (RCMP) گزارش‌هایی مبنی بر وجود یک بسته مشکوک در بلوک ۲۰۴۰۰ منطقه داگلاس کرسنت (Douglas Crescent) دریافت کرد مشخص شد که بسته مذکور صرفا یک جعبه زباله به دقت بسته‌بندی شده بوده است درست همان طور که پلیس آن را توصیف کرده بود.

طبق گزارشات افسران پلیس در حدود ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر به صحنه فراخوانده شدند و در آنجا بود که بسته مشکوک را پیدا کردند. در حالی که کسی مطمئن نبود داخل بسته چه چیزی قرار دارد و به دلیل اقدامات احتیاطی بالا تصمیم بر این شد که واحد خنثی‌سازی بمب (EDU) ناحیه لاور مینلند Lower) Mainland)  به صحنه فراخوانده شوند  و همینطور ناحیه مورد نظر از جمعیت خالی شود و رفت وآمد عموم به آن مسدود شود.

با انجام بررسی‌های بیشتر توسط واحد خنثی‌سازی بمب مشخص شد که این بسته چیزی جز یک جعبه زباله نیست و ناحیه دوباره به روی عموم باز شد. پلیس لنگلی در یک بیانیه از عموم مردم به دلیل درک بالایشان در طی این رویداد و نیز از صبر و شکیبایی آن عده از کسانی که به هر نحوی دچار زحمت شده بودند تشکر و قدردانی کرد.

منبع: dailyhive