Saturday, April 20, 2024
0.7 C
Calgary

راهنمای تغذیه کانادا اصلاح می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

راهنمای تغذیه کشور کانادا برای اولین بار بعد از سال ۲۰۰۷ به روز رسانی خواهد شد. راهنمای تغذیه کشور کانادا سال جاری مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و سازمان بهداشت کانادا می‌گوید قرار است به زودی در اوایل سال ۲۰۱۹ تعدادی توصیه جدید در رابطه با تغذیه سالم به این راهنما افزوده شود.

این راهنمای جدید که انتظار می‌رود به زودی شاهد منتشر شدنش باشیم در۲ مرحله مورد مشورت عموم قرار گرفت و از این طریق کانادایی‌ها توانستند بازخوردهای خود را در رابطه با این تغییرات ارائه کنند. راهنمای تغذیه به طور معمول در مراکز بهداشت عمومی، مدارس و مهد کودک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

راهنمای تغذیه طی این سال‌ها بارها دستخوش تغییراتی شده است و آخرین نسخه آن در سال ۲۰۰۷ منتشر شد که بیشتر از ۱ دهه از جریان آن می‌گذرد. سازمان بهداشت اکنون در مراحل پایانی بازبینی و اعمال اصلاحات در راهنمای تغذیه است تا مستندات علمی جدید در آن منعکس شود و نیازهای گروه‌های سنی مختلف را که از توصیه‌های مربوط به تغذیه سالم پیروی می‌کنند مرتفع کند‌.

بازبینی راهنمای تغذیه در ۲ مرحله انجام خواهد شد، اول این که در اوایل سال ۲۰۱۹ یک گزارش در مورد خط مشی جدید راهنمای رژیم تغذیه به متخصصان سلامت و سیاست‌گذاران امور بهداشت و سلامت ارسال خواهد شد. دوم این که در اواخر سال ۲۰۱۹ مرحله دوم یعنی یک گزارش در مورد خط مشی جدید تغذیه سالم شامل الگوهای تغذیه سالم و مقادیر و انواع غذاهای توصیه شده منتشر خواهد شد.

منبع: dailyhive