Tuesday, April 23, 2024
9.4 C
Calgary

مهمان نوازترین شهرهای کانادا در سال 2018

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کسانی که قبلا به کانادا سفر کرده اند، می دانند که کانادا پر از چهره های دوستانه و مهمان نواز است و حالا با تشکر از Booking.com، می توانیم مهمان نوازترین شهرها را نیز بشناسیم.

این پلتفرم آنلاین مسافرتی، به تازگی گزارشی از نظرات مسافرین در سال 2018 منتشر کرده که در آن به “10 شهر مهمان نواز کانادا” اشاره شده است.

با توجه به بررسی نظرات مشتریان این پلتفرم، با فیلتر کردن نظرات 759،845 نظر از 219 کشور در سرتاسر جهان، مهمان نوازترین شهرهای کانادا مشخص شدند.

با توجه به گزارش Booking.com، نظرات توسط مهمانان واقعی، تجارب واقعی و بررسی های واقعی است که تمایز اصلی این پلتفرم با سایرین برای جذب مشتری جدید است.

طبق این بررسی، مهمان نوازترین شهرهای کانادا، بدون هیچ نظم خاصی، به شرح زیر می باشند:

  1. Calgary
  2. Kelowna
  3. Whistler
  4. Victoria
  5. Vancouver
  6. Halifax
  7. Niagara on the Lake
  8. Ottawa
  9. Quebec City
  10. Mont-Tremblant

این تحقیق نشان داده است که مهمان نوازترین اقامتگاه ها، از بین 5 گزینه موجود، شامل 4 گزینه دیگر به جز هتل می باشد که شامل موارد زیر هستند:

  • اتاق و صبحانه: 1،568 مورد
  • آپارتمان: 1،048 مورد
  • هتل: 1،987 مورد
  • متل: 600 مورد
  • مهمانپذیر: 486 مورد

همچنین در این تحقیق مشخص شده است که بیش از یک چهارم (26٪) مسافران ترجیح می دهند که محل اقامت آنها غیر معمول و متفاوت با اقامت گاه های معمول و سنتی باشد.

از دیگر نتایج این نظرسنجی می توان به این موضوع اشاره کرد که 29% از مسافران کانادایی تمایل دارند تا “نوع اقامتگاهی را تجربه کنند، که تا سال 2019، آن را تجربه نکرده اند.”

به گفته Booking.com، هر یک از اقامتگاه ها بایستی میانگین امتیاز آنها 8.0 یا بالاتر باشد. ضمنا، فقط افرادی که مهمان اقامتگاه بودند می توانستند تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

منبع: DailyHive