Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

در پی تعطیلی دولت آمریکا، کارکنان کنترل ترافیک کانادا، برای همتایان خود پیتزا فرستادند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در تعطیلات آخر هفته ای که گذشت، کارکنان کنترل ترافیک هوایی کانادا، علاوه بر ارسال سیگنال های رادیویی به آن سوی مرزها، برای همتایان خود در آمریکا پیتزا ارسال کردند. آنها صدها پیتزا برای کارکنان کنترل ترافیک هوایی آمریکا ارسال کردند که در پی تعطیلی دولت آمریکا، حقوق دریافت نکرده اند.

به گفته Peter Duffey، رییس کنترل ترافیک هوایی کانادا: “به دنبال تعطیلی دولت آمریکا، کارکنان کنترل ترافیک آن کشور، روز جمعه، برای اولین بار بدون دریافت حقوق کار کردند، و او از چند روز پیش به این فکر می کرد که چگونه می توانند به آنها کمک کنند.”

روز 5شنبه، یکی از کارکنان کانادایی در ادمونتون، آلبرتا، پیشنهاد داد که برای مسئولین کنترل در آلاسکا پیتزا ارسال کنند. این دو بخش ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته و این کار می توانست نشان از همبستگی بین آنها باشد.

این ایده در بخش های دیگر نیز مورد استقبال قرار گرفت و بخش ها به صورت تصادفی برای بخش های آمریکایی پیتزا ارسال کردند. در برخی بخش ها نیز انتخاب بخش در آمریکا بر اساس شباهت هایی انجام گرفت. یکی از بخش ها در آلبرتا، تصمیم گرفت تا برای بخش ال پاسو، تگزاس، پیتزا بخرد، چراکه هردو این شهر ها در آمریکا و کانادا، شهر نفتی هستند.

از روز پنج شنبه، بیش از 350 پیتزا به 49 واحد کنترل ترافیک هوایی در سراسر آمریکا، پیتزا ارسال شده است، که احتمالا طی روزهای آینده بیشتر نیز خواهد شد.

به گفته Duffey: “پیغام های بسیار دلگرم کننده ای بابت این کار از پرسنل آمریکایی دریافت کرده ایم. حتی در مواردی، خلبان ها از طرف تیم کنترل ترافیک، از کارکنان کانادایی تشکر کرده اند.”

لازم به ذکر است که کارکنان کنترل هوایی آمریکا، از روز 22 دسامبر به دلیل تعطیلی موقت دولت آمریکا، دستمزد دریافت نکرده اند.

منبع: CNN