Thursday, April 25, 2024
7.6 C
Calgary

اهالی کبک کمترین میزان ساعات کار را در بین کانادایی‌ها و آمریکایی‌ها دارند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک مطالعه مقایسه‌ای بین ساعات کار کانادایی‌ها و آمریکایی‌ها در طول هفته نشان داد که کمترین میزان ساعت کار در طول هفته در سال 2017 مربوط به اهالی کبک می‌شود.

این مطالعه توسط Institut de la statistique du Québec انجام شد و نشان داد که اهالی کبک برای هر موقعیت شعلی در طول هفته به طور میانگین 35.1 ساعت کار می‌کنند.

میانگین ساعات کار در هفته برای ایالات متحده 38.7 ساعت برای هر شغل بود، جایگاه بعدی مربوط به استان‌های آلبرتا با 37.5 ساعت، انتاریو با 36 ساعت و بریتیش کلمبیا با 35.5 ساعت می‌شود.

با مقایسه میزان ساعات کار در طول هفته مشخص شد که 70 درصد نیروی کار در ایالات متحده در وطل هفته 40 ساعت یا بیشتر کار می‌کنند، در حالی که این رقم برای اهالی کبک فقط 40 درصد است.

در این مطالعه گفته شده است که این فاصله بیانگر تفاوت محیط کار و استانداردهای میزان و ساعات کار شامل مرخصی سالانه، تعطیلات رسمی، مرخصی برای مراقبت از کودک و مواردی از این دست است. این فاصله وضعیت بهتر شرایط کاری برای کارکنان در کبک نسبت به ایالات متحده را نشان می‌دهد.

این مطالعه همچنین نشان داد که نرخ جعیت شاغل در کبک بیشتر از ایالات متحده است و در کبک زنان بیشتری نسبت به ایالات متحده در بازار کار حضور دارند.

در سال 2017 نرخ اشتغال در بین جمعیت 15 ساله و بزرگتر در کبک 60.9 درصد بود، در حالی که این نسبت برای جمعیت بالای شانزده سال در ایالات متحده 60.1 درصد بود. در میان زنان نیز نرخ اشتغال در کبک تقریباً 3 درصد بالاتر از ایالات متحده بود (57.4 درصد در مقابل 54.6 درصد). این نرخ‌های اشتغال مربوط به بخش استخدامی بود. نرخ بیکاری در کبک در سال 2017 معادل 6.1 درصد بود.

اهالی کبک با کوتاه‌تر شدن روزهای کاری در هفته، آخر هفته طولانی‌تری دارند.

منبع: Dailyhive