Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

گزارش هزینه اجاره در شهرهای کانادا، فوریه ۲۰۱۹

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با اینکه هزینه اجاره در شهرهای بزرگ کانادا همچنان گران است، اما این ماه چند کاهش غافلگیرکننده داشته‌ایم.

به گزارش پَدمَپِر (Padmapper) در فوریه ۲۰۱۹ اجاره در ۹ شهر روند افزایشی و در ۶ شهر روند کاهشی داشته است. در ۹ شهر دیگر هم شاهد ثبات قیمت بوده‌ایم.

۵ بازار گرانِ کانادا تغییری نسبت به گزارش ماه قبل نداشته‌اند اما قیمت‌ها در برخی بخش‌های منطقه مترو ونکوور کاهشی بوده‌اند.

یک بار دیگر تورنتو جایگاه گرانترین اجاره را در کشور به نام خودش ثبت کرده است. در این شهر اجاره یک‌خوابه ۰.۴٪ افزایش داشته و به ۲,۲۷۰ دلار رسیده، و اجاره دوخوابه روی ۲,۸۵۰ دلار ثابت مانده است.

ونکوور، در جایگاه دوم گرانترین شهرها نشسته، و با اینکه اجارهٔ یک‌خوابه با ۲.۳٪ کاهش به ۲,۰۸۰ دلار رسیده اما اجاره دوخوابه با ۱.۵٪ افزایش به ۳,۲۸۰ دلار رسیده است.

بورنابی در جایگاه سوم گرانترین اجاره‌ها قرار دارد. اجاره یک‌خوابه روی ۱,۵۷۰ دلار ثابت مانده و اجاره دوخوابه با ۱.۷٪ کاهش به ۲,۲۵۰ دلار رسیده است.

در جایگاه چهارم، مونترال قرار دارد که اجاره یک‌خوابه و دوخوابه در آن به ترتیب ۱,۵۰۰ و ۱,۷۸۰ دلار (ثابت) باقی مانده است.

ویکتوریا که در جایگاه پنجم است، وضعیت عجیبی دارد. اجاره یک‌خوابه در این شهر روی ۱,۳۵۰ دلار ثابت مانده و اجاره دوخوابه با ۵٪ افزایش به ۱,۶۷۰ دلار رسیده است.

این ماه، شهر لندن در اونتاریو بیشترین افزایش اجاره یک‌خوابه را با ۴.۸٪ به خود دیده و اکنون این رقم به ۹۹۰ دلار رسیده است.

در جنگ ارزان‌ترین اجاره یک‌خوابه در کشور هم دوباره ویندزورِ اونتاریو برنده شده است، اجارهٔ یک‌خوابه در این شهر ۷۵۰ دلار است.

و اگر دنبال ارزان‌ترین اجاره دوخوابه در کشور هستید، بایستی به سنت جانز در نیوفاندلند بروید که هزینه ماهانه آن ۸۱۰ دلار است.

منبع: Dailyhive