Thursday, April 25, 2024
14.5 C
Calgary

کشیدن سیگار در پارک های دیزنی، ممنوع شد!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شادترین مکان روی زمین، حالا برای برخی از افراد، ناخوشایند شده است!

پارک های دیزنی، به امید اینکه بتواند سبب بهبود تجربه مهمان های خود شود، به تازگی تغییراتی در سیاست های خود اعمال کرده است.

از تاریخ 1 مه، 2019، مهمانان پارک های دیزنی در سراسر دنیا، اجازه ندارند تا در این پارک ها سیگار بکشند یا کالسکه‌های بزرگ با خود به داخل پارک بیاورند.

از اتاق سیگار هم خبری نیست!

اتاق های سیگار از تمامی پارک های دیزنی نیز جمع خواند شد و مهمانان باید برای کشیدن سیگار به بیرون از پارک مراجعه کنند.

پارک های Disney’s Blizzard Beach و Typhoon Lagoon و Downtown Disney در کالیفرنیا نیز سیگار را ممنوع کرده اند. با این حال، اگر شما نمی توانید حتی چند ساعتی سیگار نکشید، می توانید به Disney Springs و هتل های Disney resort  مراجعه کنید.

کالسکه های خود را کوچکتر کنید

مهمانان از این به بعد اجازه نخواهند داشت که کالسکه بزرگ با خود به داخل پارک های دیزنی بیاورند.

این شامل انواع کالسکه کودک، حتی کالسکه های سیندرلا می شود. این به این معنی بوده که کودکان شما دیگر نمی توانند مثل شاهزاده یا پرنسس این طرف و آن طرف بروند.

سایز کالسکه ها حداکثر باید 31 اینچ در 52 اینچ باشد. فقط کالسکه های کوچکتر از این سایز اجازه دارند تا به Disneyland و Disney World وارد شوند.

نوشیدنی های Lukewarm

دیزنی در مورد آوردن غذا و نوشیدنی به داخل پارک هایش خیلی مهربان است. اما نوشیدنی های یخی یا یخ خشک از این به بعد ممنوع هستند، آن هم به این دلیل که مهمان ها کلمن های بزرگ با خودشان به داخل پارک نیاورند.

البته شما این اجازه را دارید که پک های چند بار مصرف یخ را با خود به داخل پارک بیاورید تا اگر لازم داشتید برای نوشیدنی های کودکان از آن استفاده کنید.

منبع: DailyHive