Tuesday, April 23, 2024
2 C
Calgary

فراخوان عمومی یک نوع شیرخشک فاسد در سرتاسر کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یکی از شیرخشک‌هایی که در سرتاسر کانادا به فروش می‌رسد، به خاطر «فساد و تغییر رنگ» از فروشگاه‌های کشور جمع‌آوری می‌شود. این محصول به خاطر خطراتش برای سلامتی نوزادان، طور کامل به کارخانه سازنده فراخوان شده است.

طبق گزارش آژانس بازرسی غذای کانادا (CFIA)، شرکت Abbott Laboratories سازندهٔ پودر شیر خشک Calcilo XD مشغول جمع‌آوری محصول از فروشگاه‌ها ست و تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

به طور مشخص، توصیه شده که مصرف‌کنندگان از باز کردن و تغذیه نوزادشان با بستهٔ ۳۷۵ گرمی این محصول که کدهای 70074533292 و 79696K80 روی جعبهٔ آنها درج شده، خودداری کنند.

Screen-Shot-2019-09-14-at-1.00.38-PM.png

CFIA توصیه می‌کند کسانی که این محصول را در خانه دارند، آن را دور بیندازند یا به فروشگاه مرجوع کنند.

این فراخوان محصول در آلبرتا، بریتیش کلمبیا، منیتوبا، نیوفاندلند-اند-لبرادور، نوا اسکوشیا، اونتاریو، کبِک و ساسکاچوان انجام شده است.

CFIA می‌گوید: «غذایی که فاسد شده، تغییر رنگ داده و بوی نامطبوع دارد را نباید مصرف کرد. تغذیه با آن می‌تواند منجر به حالت تهوع، دل‌درد و اسهال شود.»

با اینکه این فراخوان توسط شرکت سازنده اعلام شده و Abbott مشغول جمع کردن آن از فروشگاه‌ها است CFIA می‌گوید که تحقیقاتش را شروع کرده و ممکن است سایر محصولات این کمپانی هم فراخوانده شوند.

CFIA اضافه می‌کند: «در صورتی که سایر محصولات هم مرجوع شوند، ما از طریق اعلام در رسانه‌های عمومی به مردم هشدارهای لازم را خواهیم داد.»

تا این لحظه گزارش‌هایی درباره مریضی به خاطر مصرف این محصول داشته‌ایم و توصیه CFIA به پرهیز قطعی از مصرف آن است.

منبع: Daily Hive