Tuesday, March 19, 2024
6.2 C
Calgary

پرنسس اقوام بومی برای کلگری استمپید ۲۰۲۰ معرفی شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با اینکه فقط دو ماه از پایان کلگری استمپید ۲۰۱۹ می‌گذرد ولی برگزارکنندگان این مراسم از حالا دارند برای سال ۲۰۲۰ آماده می‌شوند.

یکی از مهمترین موارد در روند آماده‌سازی سال بعدی، انتخاب ملکه و پرنسس‌های استمپید است، و امسال بعد از ۲ هفته رقابت، پرنسس اقوام بومی انتخاب شده است.

خانم فالُن مِنی‌وُندز (Falon Manywounds) با ۲۵ سال سن، از رقاصه‌هایی ست که با لباس‌های طنین‌دار هنرنمایی می‌کند و اصالتا از قوم Tsuut’ina است. او در کلگری استمپید ۲۰۲۰ افتخار حضور با عنوان پرنسس اقوام بومی در رژه اصلی، رویدادهای فرعی، و البته فعالیت به عنوان یکی از سفیرهای بهترین شوی خیابانی دنیا را خواهد داشت.

ستاد کلگری استمپید اعلام کرده که خانم مِنی‌وُندز بعد از رقابتی ۱۴ روزه با ۵ خانم جوان دیگر، انتخاب شده است. این خانم‌ها مهارت‌های خود برای سخنرانی و رقص سنتی را به داوران نمایش دادند تا در نهایت یک نفر برگزیده شد.

خانم ونسا استیفارم، از اعضای کمیتهٔ پرنسس اقوام بومی، در بیانیه‌ای نوشته است: «هر سال رقابتی تماشایی بین خانم‌های توانمند، علاقمند و بااستعداد برای ایفای این نقش داریم که دیدن آن افتخار است.»

«هر کدام از آنها تعهدی بی‌مانند به فرهنگ و قوم خودشان دارند. فالُن امسال نمایندهٔ ۵ قومی است که پیمان ۷ را امضا کرده‌اند.»

فالُن مِنی‌وُندز، با دیپلم علوم تغذیه و آمادگی فردی از Elevated Learning Academy فارغ‌التحصیل شده و به گفتهٔ خودش امیدوار است که بتواند به مردم کمک کند تا «به اهداف خودشان برسند، از شکست‌ها درس پیروزی بیاموزند، و بابت همهٔ تجربه‌های زندگی‌شان شکرگزار باشند.»

نام این پرنسس در زبان محلی Tsuut’ina معادل Lone White Buffalo Woman است که مرحوم فرِد ایگل‌تِیل (Fred Eagletail) آن را برای او انتخاب کرده است.

پس از این انتخاب، جشن کوچکی برای انتقال تاج از پرنسس قبلی، آستوکومی اسمیت (Astokomii Smith) به خانم مِنی‌وُندز برگزار شد و حالا او رسما این وظیفه را به عهده گرفته است.

منبع: Daily Hive