Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

لغو پروازهای خطوط هوایی امریکا به چین به خاطر شیوع کرونا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در راستای بازنگری سیاست پروازها به مقصد چین، دو شرکت امریکایی American Airlines و Delta نیز تمام پروازهای خود به چین را به خاطر شیوع بیماری کرونا تعطیل کردند.

American Airlines در وبسایت خود نوشته است: «بنا بر سیاستگذاری وزارت خارجه امریکا و افزایش یافتن ریسک سفر به چین تا درجه ۴ (عدم مسافرت) کمپانی ما پروازهایش به سرزمین اصلی چین را از امروز تا ۲۷ مارس متوقف می‌کند.»

«ما در تماس مستمر با مشتریانمان هستیم تا نیازهای آنها را رفع کنیم. پیوسته برنامهٔ پروازها از ۲۸ مارس به بعد را بازنگری می‌کنیم و تغییرات لازم را به اطلاع خواهیم رساند.»

Delta نیز با انتشار بیانیه‌ای تصمیم خود برای تعلیق موقت تمام پروازها از ۶ فوریه تا ۳۰ آوریل را اعلام کرد.

در این بیانیه می‌خوانیم: «آخرین پرواز ما به چین، ۳ فوریه از ایالات متحده به پرواز در می‌آید و بلیت برگشت آن هم ۵ فوریه است. کمپانی ما وضعیت را از نزدیک دنبال می‌کند و تغییرات لازم را انجام خواهد داد.»

مشتریانی که تا ۵ فوریه بلیت دارند می‌توانند با پرداخت هزینه، تغییرات مورد نظرشان را انجام دهند.

وزارت خارجه امریکا روز گذشته درجه ریسک سفر به چین را به ۴ افزایش داد که در توضیح آن آمده است: «عدم مسافرت به چین در تناسب کامل با اعلام سازمان جهانی بهداشت است که روز پنج‌شنبه در مورد خطرات جهانی شیوع ویروس کرونا هشدار داده بود.»

«مسافرین بایستی آماده محدودیت سفرها بدون اعلام قبلی باشند. پروازهای عمومی در مسیرهای مختلف به چین کاهش یافته یا به کلی لغو شده‌اند.»

منبع: Daily Hive