Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

ثبت دو مورد جدید مرگ بر اثر کروناویروس در بریتیش‌کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسئولان بهداشتی بریتیش‌کلمبیا دیروز جمعه اعلام کردند که 67 مورد جدید ابتلا به COVID-19 در این استان شناسایی شده و تعداد کل مبتلایان به 792 نفر رسیده است.

بعلاوه بنا بر اعلام دکتر بانی هنری مسئول بهداشت استان، دو شهروند دیگر نیز بر اثر ابتلا به کروناویروس در ناحیه Vancouver Coastal جان خود را از دست داده‌اند. او با بازماندگان و تمام کسانی که عزیزان خود را در این مدت از دست داده‌اند ابراز همدردی کرد.

دکتر هنری و آدریان دیکس وزیر بهداشت استان در یک کنفرانس خبری مشترک آمار مبتلایان کروناویروس در بریتیش‌کلمبیا را به تفکیک نواحی مختلف اعلام کردند:

  • 391 مبتلا در Vancouver Coastal Health region
  • 262 مبتلا در Fraser Health region
  • 57 مبتلا در Island Health region
  • 70 مبتلا در Interior Health region
  • 12 مبتلا در Northern Health region

از این تعداد 73 نفر هم‌اکنون در بیمارستان بستری هستند و باقی افراد در قرنطینه خانگی بوده و وضعیت جسمی آن‌ها مناسب و رو به بهبود ارزیابی شده است.

همچنین به گفته مسئولان نتیجه آزمایش COVID-19 کارمندان دو مرکز مراقبتی دیگر در منطقه Fraser Health region نیز مثبت بوده است. این دو شامل The Harrison واقع در Elim Village و Chartwell Independent Living در Langley Gardens هستند.

خوشبختانه 275 بیمار مبتلا به COVID-19 در این مدت بهبود یافته‌اند و می‌توانند بدون نگرانی از انتقال بیماری به آغوش خانواده خود بازگردند.

به گفته مسئولان در روزهای گذشته روند شیوع بیماری در بریتیش‌کلمبیا در مقایسه با برخی از نقاط کانادا روند ملایم‌تری داشته اما با این حال بر تعداد موارد ابتلا افزوده شده و نگرانی‌ها درباره شیوع بیماری در استان همچنان بالاست. آن‌ها معتقد هستند که تنها در صورت رعایت فاصله اجتماعی می‌توان امید داشت که شیب نمودار مبتلایان در بریتیش‌کلمبیا کاهش یابد

آن‌ها تاکید کردند که شهروندان در دو هفته آینده باید حتما به این قوانین عمل کنند.

در ادامه کنفرانس هر دو از ساکنین استان خواستند تا در هیچ نوع گردهمایی با هر تعداد شرکت‌کننده حاضر نشوند و تا جایی که می‌توانند از بسترهای آنلاین برای ارتباط با دوستان، اعضای خانواده ، مشتریان و سایر افراد استفاده کنند.

آن‌ها یادآور شدند که رعایت این اقدامات باعث حفظ جان کارکنان خدمات بهداشتی و پرستاران، پزشکان و تک تک عزیزان ما خواهد شد.

منبع: Daily Hive