Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

پیشنهاد وضع جریمه 10 هزار دلاری توسط شهردار مترو ونکوور برای کسانی که تجهیزات محافظتی خود را بر روی زمین می اندازند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دستکش های لاتکس یک بار مصرف و یا سایر تجهیزات محافظتی همانقدر که تا حدودی از ما در برابر آلوده شدن به ویروس کرونا مراقبت می کنند، می توانند آلوده به آن باشند و این ویروس را منتقل کنند. اما این روزها به صورت چشمگیری در اطراف فروشگاه های مواد غذایی و یا پارکینگ ها و پیاده روهای نزدیک به آن ها، شاهد این هستیم که انواع مختلف استفاده شده این تجهیزات بر روی زمین رها شده اند.

حالا شهردار کوکیتلام Richard Stewart پس از دیدن این وضع در جامعه، خواستار اصلاح آن توسط شهروندانی شده است که در زمان خرید محصولات مختلف و کالاها و در تماس با سطوح مخصوصا در فروشگاه های مواد غذایی از دستکش استفاده می کنند و برخی از آن ها بعد از اتمام کارشان تجهیزات محافظتی خود و علی الخصوص دستکش هایشان را بر روی زمین رها می کنند.

او به شهروندان توصیه کرده است که: “از هر چیزی که استفاده می کنید، سریعا آن را بر روی زمین نیاندازید و یا در سبد خریدتان جا نگذارید، آن ها را داخل سطل زباله بیاندازید. اگر فکر می کنید چیزی آلوده است، رها کردن آن در جایی به غیر از سطل زباله، خودخواهانه ترین کاری است که می توانید انجام دهید. این راهش نیست.”

او قبل تر پیشنهاد کرده بود که وضع جریمه 10 هزار دلاری می تواند به رسیدگی به وضعیت کسانی که عملکردی غیر مسئولانه در دور انداختن دستکش و یا ماسک های خود دارند، کمک کند.

وی می گوید: “ما نمی توانیم تنها مراقب خود باشیم بلکه این یک وظیفه جمعی است. از دستکش های لاتکس برای پوشاندن دست هایتان استفاده کنید و محلول ضدعفونی کننده ای که دارای الکل است را به همراه داشته باشید و تمرین کنید که حتی الامکان جایی از صورت خود را لمس نکنید تا به این صورت از ورود ویروس به بدنتان جلوگیری نمایید.”

منبع: dailyhive