Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

شهرداری کلگری: جریمه ۱,۲۰۰ دلاری برای خاطیان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به خاطر شیوع کووید-۱۹، مقامات دولتی و سازمان‌های بهداشت در سرتاسر جهان مجبور به وضع قوانین جدید شده‌اند و هر چند بیشتر مردم این قوانین را رعایت می‌کنند، اما همیشه عده‌ای بی‌توجهی می‌کنند.

به همین خاطر، افسرهای قانون در کلگری از چهارشنبه ۲۲ اپریل مجازند «جریمه ۱,۲۰۰ دلاری کووید-۱۹» را برای افرادی بنویسند که با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری نمی‌کنند.

شهردار کلگری آقای ناهید نِنشی از طرفی درک می‌کند که سبک زندگی جدید در سایهٔ کرونا بسیار سخت است، اما از طرفی می‌گوید که نباید کسی با سرپیچی از این قواعد سلامت فردی، جمعی و مهمتر از همه جان پرسنل بیمارستان‌ها را به خطر بیندازد.

از ۱۷ اپریل تاکنون بیش از ۲۰۰ گشت شهری در کلگری انجام شده و به ۱,۸۰۰ شهروند آموزش‌های لازم درباره کووید-۱۹ داده شده است.

در همین فاصله ۱۵۲ تماس با سرویس ۸۱۱ گرفته شده و مردم نگرانی خود درباره عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را به مقامات گزارش کرده‌اند که شامل «۶۹ مورد عدم رعایت فاصله‌گذاری در شهر، ۳۶ مورد عدم رعایت فاصله‌گذاری در املاک خصوصی، ۲۱ مورد درباره استفاده از زمین‌های بازی، و ۲۶ مورد درباره اجتماعات گروهی» بوده‌اند.

منبع: Narcity