Friday, April 19, 2024
-1.2 C
Calgary

هشدار مرکز بهداشت در مورد احتمال مواجهه کاکتوس کلاب در کلگری به کرونا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مقامات مرکز بهداشت آلبرتا به مشتریانی که بین 2 تا 10 جولای به کاکتوس کلاب در خیابان استیفن در کلگری رفته‌اند هشدار دادند که ممکن است در معرض ابتلا به کوید19 قرار داشته باشند. در بیانیه‌ای که ارسال شد، مسئولین این رستوران مدعی شدند که این هشدار به دلیل مثبت اعلام شدن تست کووید19 توسط مرکز سلامت آلبرتا برای شش نفر از مراجعین در شعبه خیابان استیفن بوده است.

کاکتوس کلاب از همه کسانی که بین 2 تا 10 جولای در این محل حضور داشتند خواست که خودشان را از نظر علائم ویروس کرونا چک کرده و در صورت لزوم به مراکز درمانی مراجعه کنند. این رستوران به صورت داوطلبانه برای انجام یک پاکسازی عمیق این مکان را تعطیل کرد، البته تا اوایل هفته آینده مجددا بازشگایی خواهد شد. بیانیه کامل کاکتوس کلاب را در زیر بخوانید:

امنیت و سلامت مهمانان و کارکنان ما اولویت اول ماست. طبق تماسی که از مرکز سلامت آلبرتا داشتیم، این مرکز مثبت بودن شش مورد تست کرونای مربوط به یکی از شعب ما واقع در خیابان استیفن در کلگری را تایید کرد. در حالی که مرکز سلامت آلبرتا اجباری برای تعطیلی کاکتوس کلاب نداشت ما برای احتیاط و اطمینان از سلامت همه به صورت داوطلبانه تصمیم به تعطیلی موقت این شعبه گرفتیم. این تعطیلی به منظور ضدعفونی و تمیز کردن مجموعه انجام شد و طی هفته آینده مجددا بازگشایی خواهد شد.

کاکتوس کلاب از همه کسانی که بین 2 تا 10 جولای در این محل حضور داشتند درخواست میکند که خودشان از نظر علائم ویروس کرونا چک کرده و در صورت لزوم به مراکز درمانی مراجعه کنند.

ما به همگان اطمینان میدهیم که این تعطیلی کاملا داوطلبانه بود و اجباری از سوی مرکز سلامت آلبرتا نبود. ما شدیدا به دستورالعمل ها و راهنمایی های  حفظ سلامت و بهداشت که توسط دولت و مراکز بهداشت اعلام شد پایبند هستیم و همچنین یک سری اقدامات اضافه بر آنها برای حفظ ایمنی رستوران هایمان انجام میدهیم. اقدامت خاص انجام شده عبارتند از: میزهای پذیرایی حدود 2 متر از هم فاصله دارند و یک حفاظ برای جدا کردن میزها از هم تعبیه کردیم. پذیرش گروه های بیش از 6 نفر را ممنوع کردیم. استفاده از ماسک و وسایل محافظت شخصی را برای کارکنان اجباری کردیم و همچنین پروتکل هایی برای تمیز و ضدعفونی کردن آشپزخانه در نظر گرفتیم.

ما به همکاری با مرکز سلامت آلبرتا برای نظارت بر شرایط و اطمینان از سلامت مهمانان و کارکنان مان ادامه خواهیم داد.

منبع: Daily Hive