Friday, April 26, 2024
4.6 C
Calgary

دستگاه‌های فروش خودکار PPE در ایستگاه‌های حمل و نقل سراسر کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تا به حال برای‌تان اتفاق افتاده است که تمام راه را به ایستگاه مترو پیاده بروید بعد ناگهان متوجه شوید که ماسک صورت خود را فراموش کرده‌اید؟ خیلی لحظه‌ی اسفناکی‌ست نه؟

اما دیگر نه! زیرا یک شرکت مستقر در تورنتو سعی دارد با نصب دستگاه‌های فروش خودکار ماسک‌های صورت و مواد ضدعفونی کننده‌ی دست و اسپری الکل در فضاهای عمومی در سراسر کانادا مانند ایستگاه‌های مترو، دسترسی به تجهیزات بهداشتی حفاظتی شخصی یا همان PPE را در محیط‌های عمومی بیشتر کند.

شرکت تولید کننده‌ی دستگاه‌های فروش خودکار Klear Vending قبلاً چهار دستگاه فروش تجهیزات بهداشتی حفاظتی شخصی در انتاریو و آلبرتا راه‌اندازی کرده است و قصد دارد در طی هفته‌های آینده ۱۵ دستگاه دیگر نیز نصب کند.

موسس شرکت، Noam Hazan در بیانیه‌ای خبری گفت: “در حال حاضر پوشیدن ماسک در اماکن عمومی اجباری است، بنابراین ما می‌خواهیم روشی آسان و راحت برای افراد فراهم آوریم که بتوانند انواع تجهیزات بهداشتی حفاظتی شخصی را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه کنند.”

ایده‌ی اصلی این طرح وقتی به ذهن Noam Hazan رسید که در روزهای ابتدایی اپیدمی کرونا، پس از رسیدن به یک فروشگاه مواد غذایی متوجه شد بعد از این‌همه راه، ماسک خود را در خانه جا گذاشته است و آن اطراف هم داروخانه‌ای برای خرید ماسک و لوازم بهداشتی وجود ندارد.

https://www.instagram.com/p/CD2raFpBIuU/?utm_source=ig_web_copy_link

این دستگاه‌های فروش خودکار PPE در حال حاضر در Toronto’s Centre و Lawrence Allen Centre مستقر هستند و دستگاه سوم نیز هفته آینده به مرکز Yonge Eglinton Centre منتقل می‌شود.

هر دو مرکز خرید Edmonton’s Mill Woods Town Centre و Barrie, Ontario’s Georgian Mall نیز دارای یک دستگاه فروش PPE هستند. مرکز خرید Calgary’s 5th و Third East Village نیز به زودی به ین دستگاه‌های فروش خودکار PPE مجهز خواهند شد.

این دستگاه‌ها ماسک‌هایی با اندازه‌‌های مناسب برای کودکان و بزرگسالان عرضه می‌کنند. از دیگر اقلام موجود در این دستگاه‌ها می‌توان به مواد ضد‌عفونی‌کننده‌ی دست و دستمال مرطوب کننده و ضد عفونی کننده‌ی تلفن همراه نیز اشاره کرد. قیمت این محصولات بین 3.95 دلار و 25.95 دلار است.

این ماشین‌های خرید خودکار تنها کارت بانکی خریداران را می‌پذیرند و  پول نقد را به دلایل بهداشتی قبول نمی‌کنند. همچنین خرید اقلام بهداشتی را می‌توان از طریق نرم‌افزار موبایل Monyx نیز انجام داد تا حتی از تماس اضافه با دستگاه جلوگیری شود.

Noam Hazan در ادامه گفت: “علاوه بر همه ی این‌ها، من بعید می‌دانم که پوشیدن ماسک و استفاده از وسایل بهداشتی به این زودی‌ها در جهان متوقف شود و همان‌طوری که ما دیگر مدل‌های مدرن کراوات و جوراب را می‌پوشیم، به زودی به سبک و مدل‌های جدید و مدرن ماسک‌ها روی خواهیم آورد و باید منتظر ظهور صنعت مد جدیدی باشیم.”

 

منبع: Dailyhive