Friday, April 19, 2024
4 C
Calgary

انتاریو بودجه‌ای بالغ بر 7 میلیون دلار برای حمایت از قربانیان قاچاق انسان اختصاص می‌دهد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Doug Ford نخست وزیر انتاریو اعلام کرد که دولت او بالغ بر 7 میلیون دلار در بازه‌ای 5 ساله برای حمایت از قربانیان و نجات‌یافتگان قاچاق انسانی اختصاص می‌دهد. Ford در روز دوشنبه اعلام کرد که اونتاریو 7 میلیون و 650 هزار دلار به سازمان‌های خدماتیِ پیش قدم برای انجام خدمات اختصاصی در حمایت از این قربانیان اختصاص خواهد داد.

بر اساس گزارش استانی منتشر شده، قسمتی از این کمک مالی به سازمان‌های خدمت به قربانیان تورنتو، یورک و نیز دیگر سازمان‌های یاری رسان به قربانیان در شرایط بحرانی در انتاریو تخصیص داده می‌شود.

Ford عنوان کرد:” در کنار به کارگیری استراتژی‌های مبارزه با قاچاق انسان، ما به زنان و کودکان کمک می‌کنیم تا از این کابوس بگریزند و زندگی‌ای نو بنا کنند. ما همچنین ابزارها و منابع مورد نیاز را برای‌ دستگیری مجرمان درگیر در این اعمال شنیع فراهم می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای فرستادن آنها پشت میله‌های زندان، جایی که به آن تعلق دارند، به کار می‌گیرم.”

بخشی از این کمک مالی به “برنامه‌ی پاسخ سریع به قربانیان” اختصاص می‌یابد تا به بازماندگان برای تامین هزینه‌های اساسی‌ همچون اسکان، غذا، حمل و نقل، خدمات دندانی، هزینه‌های تلفن همراه و پاک کردن خالکوبی کمک کند.

قسمت دیگری از این بودجه در راستای بهبود خدماتی تحت عنوان “کمک‌های بحرانی به قربانیان در انتاریو” صرف خواهد شد تا به کارکنان خط مقدم برای تأمین نیازهای نجات‌یافتگان از قاچاق انسانی به ویژه کودکان و افراد بومی کمک کند.

علاوه بر این ها قسمتی از این کمک به برنامه‌ی ” قربانیان آسیب‌پذیر و خانواده” تعلق خواهد گرفت تا هزینه‌های مربوط به دادگاه برای قربانیان و نجات‌یافتگان از قاچاق انسانی را پوشش دهد، از جمله این هزینه‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد؛ نیازهایی اساسی مانند پوشش مناسب برای آب و هواهای متنوع یا برای حضور در دادگاه، هزینه‌های مربوط به سفر، وعده‌های غذایی و محل اقامت .

این کمک مالی بخشی از استراتژی “ضد قاچاق انسان” دولت است که در ماه مارچ به اطلاع عموم رسید و شامل کمک مالی معادل 307 میلیون دلار در طی پنج سال است.

بر اساس اعلام مقامات استانی، این استراتژی بر آن است که آگاهی عموم را درباره‌ی قاچاق انسان بهبود بخشیده، از قربانیان حمایت کرده و مداخله‌ی سریع صورت داده و مجرمین را به جزای اعمال‌شان برساند.

منبع:Daily Hive